تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

    Home  /  جشن  /  تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر Image

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش صد كادو مهلت ارسال آثار برای حضور در بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به مدت یك هفته تمدید گردید.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی اداره كل هنرهای نمایشی، طبق اعلام دبیر بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، مهلت ارسال آثار برای حضور در این رویداد به مدت یك هفته تمدید گردید. حمیدرضا آذرنگ دبیر بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به اتمام زمان ارسال آثار (۶ خرداد) در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه ای، نمایش های محیطی و خیابانی (میدانی) و مسابقه نمایش های كوتاه و درخواست مكرر گروه های هنری و هنرمندان استان های مختلف، جهت تمدید این فرصت، مهلت ارسال آثار در سه بخش ذكر شده، تا آخر وقت اداری آخرین روز هفته آینده (۱۶ خرداد) تمدید می شود. وی افزود: مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر هم طبق خبری كه پیشتر منعكس گردیده، تا آخر شهریور اعلام شده است. این نویسنده و كارگردان تئاتر خاطرنشان كرد: علاقه مندان به شركت در این جشنواره نباید امكان حضور آثاری با مبحث آزاد را در كنار نمایش های موضوعی نادیده بگیرند. نمایش های با مبحث آزاد می توانندگونه های مختلف نگاه همچون صدمه شناسی اجتماعی، نگاه طنز به اتفاقات و شرایط و دیگرگونه های نمایشی را در بر بگیرد. او همینطور تصریح كرد: كسانی كه با نمایشنامه ارجینال (تولید و منتشر نشده) در بخش صحنه ای شركت كرده اند می توانند همان نمایشنامه را برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی عرضه كنند.
نشانی پستی دبیرخانه مركزی عبارت است از: منطقه آزاد اروند، خرمشهر، بلوار آیت الله خامنه ای (۴۰ متری)، سایت اداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی. تلفن با كد ۰۶۱، ۵۳۵۱۳۰۷، نمابر با كد ۰۶۱، ۵۳۵۲۱۶۵۵، كدپستی ۶۴۱۷۸۱۳۱۱۴۸ و ایمیل festival.fath۲۰۱۹@gmail.cmo فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پیوست خبر شده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر بسته هستند Date | 29/05/2019