تجربه تازه بازیگر اسكاری؛ ماریون كوتیار تهیه كننده یك مستند محیط زیستی می شود

    Home  /  جشن  /  تجربه تازه بازیگر اسكاری؛ ماریون كوتیار تهیه كننده یك مستند محیط زیستی می شود

تجربه تازه بازیگر اسكاری؛ ماریون كوتیار تهیه كننده یك مستند محیط زیستی می شود Image

تجربه تازه بازیگر اسكاری؛ ماریون كوتیار تهیه كننده یك مستند محیط زیستی می شود

به گزارش صد كادو بازیگر سرشناس سینمای فرانسه بعنوان تهیه كننده پشت دوربین می ایستاد تا فیلمی با عنوان بزرگ تر از ما ساخته شود.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، بازیگر برنده جایزه اسكار، تهیه كننده مستند «بزرگ تر از ما» به كارگردانی فلور واسور شد.
«بزرگ تر از ما» داستان یك نوجوان ۱۸ ساله از اندونزی به نام ملاتی ویجسین است كه با مقامات محلی خود وارد مذاكره می شود تا آنها را قانع كند فروش و توزیع هر نوع كیسه پلاستیكی در جزیره محل زندگی اش را ممنوع كنند. او ۶ سال برای این كار كوشیده و الان در این مستند ملاتی راهی سفری در سراسر جهان می شود تا با دیگر فعالان جوان و الهام بخش آشنا شود.
كوتیار اظهار داشت: بیشتر از ۲۰ سال است كه با مسائل اجتماعی و زیست محیطی سروكار دارم و كوشیده ام تا برای رسیدن به جهانی قابل زندگی تر آگاهی مردم را بالا ببرم. وی ادامه داد: از وقتی مادر شده ام حساسیت بیشتری دارم كه فرزندم از من بیشتر یاد بگیرد. یك نسل جدید دارد زندگی را انتخاب می كند و این آنها هستند كه راه را به ما نشان می دهند.
كوتیار با شریكش لودویك داردنی تهیه «بزرگ تر از ما» را برعهده گرفته اند.
امتیاز پخش این فیلم در جشنواره فیلم كن عرضه می شود و از فیلم با عنوان فیلمی با تاكید بر مسئولیت مشترك ما به سمت نسل آینده یاد شده است.
«بزرگ تر از ما» در فرانسه توسط «مارس فیلمز» در نیمه اول ۲۰۲۰ به نمایش درمی آید.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تجربه تازه بازیگر اسكاری؛ ماریون كوتیار تهیه كننده یك مستند محیط زیستی می شود بسته هستند Date | 10/05/2019