تجلیل از ۲ هنرمند جانباز

    Home  /  جشن  /  تجلیل از ۲ هنرمند جانباز

تجلیل از ۲ هنرمند جانباز Image

تجلیل از ۲ هنرمند جانباز

به گزارش صد كادو دیدار نوروزی هنرمندان پیشكسوت با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مؤسسه هنرمندان پیشكسوت برگزار گردید.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار نوروزی هنرمندان پیشكسوت همزمان با روز جانباز با حضور بیشتر از ۸۰ هنرمند پیشكسوت و سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری عصر چهارشنبه (۲۱ فروردین ماه) در مؤسسه هنرمندان پیشكسوت برگزار گردید.
سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری در این دیدار با تبریك اعیاد شعبان و سال نو به هنرمندان پیشكسوت اظهار داشت: در شروع سال حوادث سیل در برخی از استان های كشور رخ داد و دردها و رنج هایی را برای مردم ایران به همراه داشت. همینطور در همین روزهای آغازین سال هنرمندان عزیزی چون جمشید مشایخی، محمد مطیع، مهرداد صدری و فرزین بنكدار از میان ما رفتند و سیاوش مظلومی پور در ایام پایانی سال قبل از دنیا رفت، یاد و خاطره این هنرمندان را گرامی می داریم. امیدواریم كه در ادامه سال، روزهای خوشی پیش روی جامعه ایران و فرهنگ و هنر و هنرمندان باشد. هنرمندان پیشكسوت گنجینه ارزشمندی هستند كه می تواند پشتوانه راه جوانان در فرهنگ و هنر باشد.
معاون امور هنری در این دیدار از استودیوهای موسیقی و صداگذاری و بخش های در حال بازسازی مؤسسه هنرمندان پیشكسوت دیدن كرد.
در این دیدار با حضور سید عباس عظیمی، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشكسوت به مناسبت روز جانباز از دو هنرمند پیشكسوت جانباز، محمدرضا جعفری بهنام، صدابردار و مهرداد كاظمی، خواننده تجلیل شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تجلیل از ۲ هنرمند جانباز بسته هستند Date | 16/04/2019