پیام تسلیت مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی

    Home  /  جشن  /  پیام تسلیت مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی

پیام تسلیت مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی Image

پیام تسلیت مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی

به گزارش صد كادو مدیر مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی بازیگر پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون كشورمان متنی را منتشر نمود.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیر مجموعه تئاترشهر به دنبال درگذشت استاد جمشید مشایخی بازیگر پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون كشورمان متنی را منتشر نمود. در متن انتشار یافته از جانب سعید اسدی آمده است: «قوام و عزت تئاتر ایران مرهون كوشش های مردان و زنانی است كه در دوران زندگی خود به زحمت و مقاومت، با درخشش های كم نظیر، پایه های این دستاورد شریف انسانی را استوار كردند و ماندگار در خاطره جمعی جامعه همواره یادآور هنر و هنرمندی بودند. استاد جمشید مشایخی، از مفاخر بازیگری تئاتر و سینمای ایران، نمونه بزرگ اخلاق نیكو، فرهنگ مداری ایرانی و میهن خواهی بود و منش او، همچنان بعد از او، برای حاضران در هنر ایران آموختنی است. مجموعه تئاترشهر درگذشت این هنرمند گرانمایه را به خانواده گرامی ایشان، مردم شریف ایران و هنرمندان تئاتر تسلیت می گوید و آرامش و آمرزش پروردگار بخشاینده را برای روان این هنرمند گرانقدر خواستار است.»

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی بسته هستند Date | 03/04/2019