قاب تولد پیشكسوتان هنرمند در سال ۹۷ بسته شد

    Home  /  جشن  /  قاب تولد پیشكسوتان هنرمند در سال ۹۷ بسته شد

قاب تولد پیشكسوتان هنرمند در سال ۹۷ بسته شد Image

قاب تولد پیشكسوتان هنرمند در سال ۹۷ بسته شد

به گزارش صد كادو مراسم تجلیل از هنرمندان پیشكسوت متولد اسفند ماه درحالی برگزار گردید كه معاون فرهنگی و اجتماعی ترافیك ناجا كه در این مراسم حضور داشت از همكاری مشترك با هنرمندان در امر آموزش های ترافیكی اطلاع داد.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشكسوت متولد اسفند ماه كه هر ماه به همت موسسه هنرمندان پیشكسوت برگزار می شود، امروز ۱۸ اسفند در مجموعه “باغ زیبا” برپا شد.
در این مراسم سرهنگ جهانی ـ معاون فرهنگی و اجتماعی ترافیك ناجا ـ هم حضور داشت كه مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت علت این حضور را همكاری مشترك بین این موسسه و ناجا برشمرد.
محسن علی اكبری از اعضای هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشكسوت، در ابتدا ضمن تبریك سال جدید و تولد هنرمندان پیشكسوت در سخنانی اظهار داشت: ما فعالیت این موسسه را از یك دفتر كوچك اما با افراد بزرگی شروع كردیم و شما مایه افتخار و امید ما بودید تا گام های بزرگی برداریم و توانستیم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را بگیریم و الان بعنوان اصلی ترین اركان فرهنگ و هنر ایران پذیرفته شده ایم. امیدوارم در سال آینده بتوانیم از هنرهای شما پیشكسوتان بهره مند شویم.
سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت در سخنانی با اشاره به اینكه تابحال ۶۳ ماه تولد داشتیم و ۱۹۰۰ نفر از شما تجلیل شده اند كه این افتخار ماست، افزود: همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی سفر به دو جزیره كیش و قشم داشتیم و ۵۰۰ میهمان به همراه خانواده خود به این سفرها آمدند.
او همینطور تصریح كرد: اقلام نوروزی كه هر سال درب منزل شما هنرمندان داده می شد به علت وضعیت بد اقتصادی این كار را به سلیقه خودتان گذاشتیم و امسال با كارت خرید اعتباری، می توانید خودتان تا سقف ۵۰۰ هزار تومان از “شهروند” خرید كنید.
سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیك ناجا كه در این مراسم حضور داشت در سخنانی بیان كرد: مبحث ترافیك و رفتارهای ترافیكی همه را آزار می دهد و بر این اساس ما از هنرمندان خواهش كردیم كه در تولیدات شان رفتارهای صحیح رانندگی را به تصویر بكشند چونكه مردم از این رفتارها الگو می گیرند.
او افزود: ما طرح همیاران پلیس را برای دانش آموزان هم داریم كه در اتومبیل ها به صورت مودبانه ای به راننده تذكر دهند. سفیران فرهنگ ترافیك هم خواهیم داشت و كسانی كه دوست دارند در دایره فرهنگ ترافیك فعالیت داشته باشند، حكم سفیر فرهنگ ترافیك به آنها می دهیم. بخش سومی هم برای بازرسان نامحسوس خواهیم داشت كه آنها می توانند جریمه هم كنند. بازرسان نامحسوس از بین ۱۷۶ تخلف رانندگی فقط می توانند ۱۲ مورد تخلف رانندگی را جریمه كنند و باید این تخلفات را در سامانه پلیس ثبت كنند تا در سابقه راننده قرار بگیرد.
سرهنگ جهانی اضافه كرد: ما دقیقه ای ۵۰۰ تومان برای برنامه ها به تلویزیون می دادیم اما الان می گویند ۵ میلیون تومان پول بدهید. ما هم گفتیم این مقدار پول نداریم و به صورت كلی این اتفاق فاجعه است.
وی همینطور اظهار داشت: جریمه چیز تلخی است اما یادمان نرود كه رفتار سازی می كند. اگر دوربین های ثبت تخلفات را نگاه نماییم متوجه می شویم كه چقدر تاثیر گذار هستند. كنترل موتورسیكلت خیلی سخت است و درحال حاضر ۱۱ میلیون موتورسیكلت داریم. وقتی ما با تخلفات آنها برخورد می نماییم به ما می گویند این افراد راه ارتزاقشان از این راه است و به آنها سخت نگیرید.
سپس در بخش دیگری از مراسم از هنرمندان متولد این ماه محمدحسن داورزنی، منصور تام سن، علی فرامرزی، رشید وطن دوست، رحیم علی زربان، علی فریدونی، زهرا سعیدی، كریم بهمنی، ذبیح الله احمدی، مرتضی دل شب، هادی حاجی آقاجانی معمار، طه بهبهانی، مهدی شمس نیكنام، عزت الله رمضانی فر، ناصر جواهرپور، آلبرت كچویی، ابراهیم پورمعمار، صفرعلی اصغر زاده، مهربانو توفیق، جلیل فرجاد(همسر این هنرمند به نیابت از او هدایا را دریافت كرد)، محمود نادعلی، محمد سعید شریفی، جهانگیر نظام العلما، سیروس گرجستانی و عباس اخوین با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم كه گزارشگران صداوسیما هم برای پوشش خبری حاضر شده بودند، سید عباس عظیمی از نحوه پوشش خبری این مراسم در تلویزیون انتقاد نمود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای قاب تولد پیشكسوتان هنرمند در سال ۹۷ بسته شد بسته هستند Date | 12/03/2019