سخنگوی كمیسیون اعلام كرد: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه آتی كمیسیون فرهنگی بررسی می شود

    Home  /  جشن  /  سخنگوی كمیسیون اعلام كرد: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه آتی كمیسیون فرهنگی بررسی می شود

سخنگوی كمیسیون اعلام كرد: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه آتی كمیسیون فرهنگی بررسی می شود Image

سخنگوی كمیسیون اعلام كرد: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه آتی كمیسیون فرهنگی بررسی می شود

به گزارش صد كادو سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب دو تبصره ماده ۸ ˮطرح جامع جمعیت و خانوادهˮ و تعیین تكلیف وظایف بانك های عامل و وزارت راه و شهرسازی اطلاع داد.
حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با ایسنا، تصریح كرد: دو تبصره ماده ۸ طرح جامع جمعیت و خانواده كه در مورد تأمین مسكن و خوابگاه دانشجویان متأهل با اولویت دارای فرزند بود، تصویب گردید.
نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: تبصره یك ماده ۸، بانك های عامل را مكلف به پرداخت تسهیلات بدون بهره به دانشجویان و طلبه های دارای فرزند شاغل به تحصیل در مراكز آموزش عالی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه كرد.
وی افزود: بر مبنای تبصره ۲ ماده مذكور، وزارت راه و شهرسازی موظف شد برای راه اندازی خوابگاه، زمین اجاره به شرط تملیك در اختیار قرار دهد.
سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در كمیسیون متبوعش سخن گفت و اضافه كرد: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ، هنر و ارشاد اسلامی با حضور موافقان، مخالفان، مدیران وزارت ارشاد و كارشناسان مركز پژوهش های مجلس، بررسی و رأی گیری به جلسه بعد موكول شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سخنگوی كمیسیون اعلام كرد: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه آتی كمیسیون فرهنگی بررسی می شود بسته هستند Date | 31/01/2019