به دلیل تأثیر فیلمی پربیننده؛ نتفلیكس به مخاطبان خود اخطار داد، دیوانگی نكنید

    Home  /  جشن  /  به دلیل تأثیر فیلمی پربیننده؛ نتفلیكس به مخاطبان خود اخطار داد، دیوانگی نكنید

به دلیل تأثیر فیلمی پربیننده؛ نتفلیكس به مخاطبان خود اخطار داد، دیوانگی نكنید Image

به دلیل تأثیر فیلمی پربیننده؛ نتفلیكس به مخاطبان خود اخطار داد، دیوانگی نكنید

به گزارش صد كادو به دنبال راه افتادن یك چالش اینترنتی خطرناك كه در آن افراد دست به تقلید از شخصیت های یكی از فیلم های تولیدی نتفلیكس می زنند، این كمپانی به دوستداران خود اخطار داده و خواهان توقف این رفتار شد.

به گزارش صد كادو به نقل از هالیوودریپورتر، نتفلیكس در توئیتی نسبت به موج اینترنتی تقلید از شخصیت های یكی از تولیدات این كمپانی واكنش و اخطار داد. نتفلیكس این اخطار را در ارتباط با نوعی ترند و بازی جدید اینترنتی داده است كه طی آن مردم با تقلید از بازیگران فیلم «جعبه پرنده» با بستن چشمانشان دست به حركت های خطرناك همچون رانندگی، اسكیت رانی و یا بالا رفتن از پله های برقی می زنند.
«جعبه پرنده» نام یكی از جدیدترین محصولات غول رسانه ای آنلاین دنیا یعنی نتفلیكس است كه چندی قبل نامش با ثبت یك ركورد تیتر خبرگزاری ها شد و آن خبر نتفلیكس در خصوص این بود كه این فیلم با ۴۵ میلیون بازدید ركورد بالاترین تعداد بیننده در ۷ روز اول اكران یك محصول در تاریخ این كمپانی را از آن خود كرده است.
«جعبه پرنده» درامی ترسناك و پسارستاخیزی است كه از كتابی به همین نام به قلم جاش مالرمن اقتباس شده است. فیلم درباره نیرو و موجودات عجیبی است كه در سرتاسر جهان پخش شده و هر كس به آنها نگاه كند با خودكشی خویش را از بین می رود. در این بین مادری با بازی ساندرا بولاك با بستن چشمان خود و فرزندانش در تلاش است تا با عبور از جنگل جان خویش را نجات دهند.
حال تحت تاثیر این فیلم، هشتگی با نام #BirdBoxChallenge در شبكه های اجتماعی راه افتاده است كه در آن مردم به تقلید از داستان «جعبه پرنده» تلاش می كنند با چشمانی بسته دست به انجام كارهای روزمره ای بزنند كه می تواند بسیار خطرآفرین باشد. این چالش توجه نتفلیكس را برانگیخته و این كمپانی با نوشتن توئیتی نسبت به عواقب این كار اخطار داده است.
نتفلیكس در توییت خود نوشته است: باور نمی كنم كه این را باید بگویم، ولی لطفا با این چالش جعبه پرنده به خودتان صدمه نزنید. ما نمی دانیم این ماجرا از كجا آغاز شد و از عشق و لطف شما ممنونیم ولی «دختر» و «پسر» (شخصیت های خردسال فیلم) تنها یك آرزو برای ۲۰۱۹ دارند و آن این است كه بایت این بازی های اینترنتی كارتان به بیمارستان نكشد.
بنا بر آمار توئیتر، در ۳۰ روز گذشته بیشتر از ۸ میلیون توییت درباره «جعبه پرنده» در این شبكه اجتماعی پست شده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به دلیل تأثیر فیلمی پربیننده؛ نتفلیكس به مخاطبان خود اخطار داد، دیوانگی نكنید بسته هستند Date | 03/01/2019

categories & tags