در گفتگو با ایندی وایر طرح شد؛ روایت ستاره بریكینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ

    Home  /  جشن  /  در گفتگو با ایندی وایر طرح شد؛ روایت ستاره بریكینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ

در گفتگو با ایندی وایر طرح شد؛ روایت ستاره بریكینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ Image

در گفتگو با ایندی وایر طرح شد؛ روایت ستاره بریكینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ

به گزارش صد كادو برایان كرانستون ستاره سریال بریكینگ بد در گفتگو با ایندی وایر از ارتباط نمایشنامه شبكه نوشته پدی چایفسكی با حال و هوای امروز جهان گفت.

به گزارش صد كادو به نقل از ایندی وایر، برایان كرانستون ستاره سریال «بریكینگ بد» در گفتگو با ایندی وایر از ارتباط نمایشنامه «شبكه» نوشته پدی چایفسكی با حال و هوای امروز جهان و همینطور دیدن نسخه سینمایی این نمایشنامه ساخته سیدنی لومت گفت.
برایان كرانستون اظهار داشت: «شبكه» را وقتی نخستین بار از كالج بیرون آمدم دیدم، واقعا چشمگیر، شگفت انگیز، به طرز عجیبی بامزه و باور نكردنی بود. این اثر با ذهن من هیچ ارتباطی نداشت چون در آن زمان فكر می كردم هرچیزی والتر كرونكایت (گوینده خبر برجسته شبكه سی بی اس) به ما می گوید واقعیت دارد. برای من واضح و روشن نبود كه خبرها بسته بندی شده دست ما می رسد. الان هم همین گونه است همان چیزی كه الان می بینیم.
در مشهورترین دیالوگ فیلم كه یكی از مشهورترین دیالوگ های تاریخ سینماست، هاوارد بیل شخصیت اصلی «شبكه» از مردم آمریكا می خواهد پنجره ها را باز كنند و فریاد بزنند «من عصبانی هستم و دیگه حاضر نیستم این وضع رو تحمل كنم.» كرانستون درباره این جمله می گوید این لحظه یكی از احساسات سركوب شده جامعه را كه خشم است بازگو می كند.
بازیگر نقش والتر وایت در سریال «بریكینگ بد» در پاسخ به این سوال كه آیا شباهتی بین ترامپ و هاوارد بیل «شبكه» می بیند (شخصیت هاوارد بیل در «شبكه» هم همچون ترامپ از بی اعتمادی به رسانه ها سخن می گوید.) اظهار داشت: به نحوی شباهتی به هم دارند، ترامپ یك پیام دارد، وی همینطور می تواند طیف وسیعی از مردم را كه این پیام برایشان مهم می باشد قانع كند. اما سپس چیزهایی می گوید كه درست نیستند و مملو از بیگانه هراسی و تعصب است. پیام ترامپ با هاوارد بیل كه می گوید تلویزیون ها را خاموش كنید متفاوت می باشد.
نمایش «شبكه» با بازی برایان كرانستون روز ۶ دسامبر در برادوی روی صحنه می رود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گفتگو با ایندی وایر طرح شد؛ روایت ستاره بریكینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ بسته هستند Date | 07/12/2018