با اجرای موسیقی تنبور و بلوز؛ تهمورس پورناظری با هنرمند سوئدی همكاری می كند، انتشار یك آلبوم

    Home  /  جشن  /  با اجرای موسیقی تنبور و بلوز؛ تهمورس پورناظری با هنرمند سوئدی همكاری می كند، انتشار یك آلبوم

با اجرای موسیقی تنبور و بلوز؛ تهمورس پورناظری با هنرمند سوئدی همكاری می كند، انتشار یك آلبوم Image

با اجرای موسیقی تنبور و بلوز؛ تهمورس پورناظری با هنرمند سوئدی همكاری می كند، انتشار یك آلبوم

به گزارش صد كادو تهمورس پورناظری آهنگساز ایرانی و ژوزت بوشل مینگو هنرمند سوئدی با بهره گیری از عناصر بلوز كلاسیك، متونی از شاعران قدیمی فارسی و موسیقی صوفی به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، تهمورس پورناظری آهنگساز موسیقی ایرانی و ژوزت بوشل مینگو هنرمند سوئدی به اجرای برنامه می پردازند. این اثر بر مبنای اشعار ترجمه شده خیام است و با بهره گیری از عناصر بلوز كلاسیك، متون قدیمی فارسی، موسیقی صوفی و تمركز بر ساز تنبور طراحی شده است.
این دو هنرمند ابتدا هفتم دسامبر (شانزدهم آذرماه) در «فشینگ» بعنوان یكی از مراكز اصلی اجرای موسیقی جز در استكهلم و دو روز پس از آن در شهر استكهلم با همكاری سازمان تئاتر ملی سوئد «ریكستئاترن» به اجرای برنامه می پردازند.
«ژوزت» كارگردان، خواننده، بازیگر و تهیه كننده انگلیسی است كه قبل از این در نمایش Lion King با موسیقی التون جان روی صحنه رفته و هم اكنون مدیر بازیگری كالج دراماتیك استكهلم است.
پروژه «نینا: داستان من و نینا سیمون» از موفق ترین كارهای اوست كه در چند سال اخیر در اروپا به صحنه رفته است.
«تهمورس پورناظری» سی دی این اثر را هم منتشر می كند و مقرر است در هفته جاری یك ترك با نام «آزادی» از این اثر منتشر شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با اجرای موسیقی تنبور و بلوز؛ تهمورس پورناظری با هنرمند سوئدی همكاری می كند، انتشار یك آلبوم بسته هستند Date | 02/12/2018