در پیام های جداگانه مطرح شد؛ بیانیه بنیاد روایت و سازمان سینمایی سوره درباره ترور كور در اهواز

    Home  /  جشن  /  در پیام های جداگانه مطرح شد؛ بیانیه بنیاد روایت و سازمان سینمایی سوره درباره ترور كور در اهواز

در پیام های جداگانه مطرح شد؛ بیانیه بنیاد روایت و سازمان سینمایی سوره درباره ترور كور در اهواز Image

در پیام های جداگانه مطرح شد؛ بیانیه بنیاد روایت و سازمان سینمایی سوره درباره ترور كور در اهواز

صد كادو: به دنبال عملیات كور تروریستی ضد مردم بی گناه در اهواز، سازمان سینمایی حوزه هنری و بنیاد روایت فتح با صدور بیانیه های جداگانه این جنایت فجیع و ضدانسانی را محكوم كردند.

به گزارش خبرگزاری مر به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در متن بیانیه سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در محكومیت حادثه تروریستی در شهر اهواز چنین آمده است:
«در سالروز شهادت امام سجا د(ع) و در روزهای عزاداری سید و سالار شهیدان، با اقدام كور جنایتكاران و خفاش صفتان و مزدوران نظام سلطه و كاسه لیسان حكام متحجر منطقه ای جمعی از هموطنان عزیزمان در دیار مقاومت و پایداری به شهادت رسیدند.
سازمان سینمایی حوزه هنری ضمن محكوم مردن این جنایت كثیف و اقدام ضد بشری مزدوران كوردل و استكبار و نظام سلطه همدردی خویش را با ملت غیور ایرانبویژه خانواده های معظم شهیدان این فاجعه اعلام می دارد.
بر این باوریم ملتی كه افتخارش تلمذ در مكتب عاشورا و محرم و تاسی از سالار شهیدان امام حسین(ع) است از شهادت باكی ندارد و مشتاقانه برای آن آغوش می گشاید، آن هم شهادت در شعاع تاریخ كربلا و در روزهای جاودانه محرم. اما این كوردلان زبون بدانند كه به فرموده امام راحل (ره): ملت ما با شهادت بیدارتر می گردد. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
این فاجعه تلخ و دردناك یكبار دیگر نشان داد و ثابت كرد كه استكبار جهانی در جهت فزون خواهی های خویش صرفا، به بدعهدی و زیرپاگذاشتن معاهدات جهانی و پیمان های بین المللی بسنده نكرده بلكه برای گسترش دامنه های نفوذ و سیطره بر جهان دست به كثیف ترین جنایات ضدبشری هم خواهد زد. این جنایت صدای انقلاب اسلامی را در بستر محرم و عاشورا رساتر به گوش جهانیان رساند.»
بنیاد فرهنگی روایت فتح هم به دنبال حادثه تروریستی اهواز اطلاعیه ای به این شرح منتشر كرد؛
«هوالشهید
شهادت هنر مردان خداست. (امام خمینی رحمه الله علیه)
حادثه تلخ تروریستی روز گذشته اهواز بار دیگر خصومت و دشمنی ایادی استكبار جهانی و مزدوران جیره خوار حكام عربی را بیش از پیش عیان ساخت. معاندان و ستم پیشگانی كه در پس ظواهر و ژست های بشردوستانه و دیپلماتیك شان، درنده خویی و سبوعیت موج می زند دستانشان به خون زنان و مردان بی گناه این مرز و بوم آغشته شد.
بنیاد فرهنگی روایت فتح به نمایندگی از جانب انجمن های تابعه این بنیاد و خیل كثیر هنرمندان فعال درحوزه های گوناگون هنرهای نمایشی سینما هنرهای تجسمی عكاسی و ادبیات مقاومت، ضمن محكومیت شدید این واقعه شوم، به خانواده های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای آنان از خداوند تبارك و تعالی صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نماید و بر لزوم تقویت انسجام و وحدت ملی و پرهیز از اختلاف های جناحی و سیاسی تاكید می نماید.»

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در پیام های جداگانه مطرح شد؛ بیانیه بنیاد روایت و سازمان سینمایی سوره درباره ترور كور در اهواز بسته هستند Date | 23/09/2018