مرگ كاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویوركی رسید

    Home  /  جشن  /  مرگ كاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویوركی رسید

مرگ كاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویوركی رسید Image

مرگ كاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویوركی رسید

صد كادو: فیلم مستند مرگ كاریز ساخته عباس حیدری به مرحله نیمه نهایی جشنواره جوان نیوآرك نیویورك راه پیدا كرد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، «مستند مرگ كاریز» ساخته عباس حیدری و تهیه كنندگی انجمن سینمای جوان گناباد، از فیلم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جشنواره جوان نیوآرك ((NewarkIFF Youth خواهد بود.
جشنواره بین المللی فیلم جوان نیوآرك از ۷ تا ۹ سپتامبر (۱۶ تا ۱۸ شهریور) ۲۰۱۸ برگزار می گردد و شامل نمایش فیلم های بلند، برگزاری كارگاه ها و اهدای جوایز در منطقه نیوآرك برای جوانان از سن ۱۴ تا ۲۱ سال است.
مستند «مرگ كاریز» با مبحث خشك شدن قنات روستای نوده گناباد و خشكسالی این منطقه تولید شده است و عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و كارگردان: عباس حیدری، مشاور كارگردان: محمد برادران، تصویربراری و تدوین: علی اكبر اسماعیلی، تهیه كننده: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد.
جشنواره بین المللی فیلم جوان نیوآرك با همكاری جشنواره بین المللی فیلم نیوآرك برگزار می گردد و بر صنعت فیلم جوانان متمركز است.
هدف جشنواره فیلم جوان نیوآرك راهنمایی نسل جوان و جدید فیلمسازان برای ارائه صنعت فیلم آنها است. این جشنواره از آمریكایی های آفریقایی تبار، جوانان رنگین پوست و مهاجران و اقلیت ها حمایت می كند.
امسال اولین سال برگزاری این جشنواره است كه در نیوآرك در نیوجرسی نیویورك آمریكا برگزار می گردد.
«مرگ كاریز» اخیرا در بیست و یكمین دوره جشنواره بین المللی «صرفه جویی و نگه داری» روسیه به نمایش درآمد و ماه اكتبر راهی دوازدهمین دوره جشنواره «صداهایی از آب» هندوستان می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مرگ كاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویوركی رسید بسته هستند Date | 30/08/2018