هنرمندان از فرهنگ صلح می گویند

    Home  /  جشن  /  هنرمندان از فرهنگ صلح می گویند

هنرمندان از فرهنگ صلح می گویند Image

هنرمندان از فرهنگ صلح می گویند

صد كادو: سومین دوره سلسله نشست های «منظومه فرهنگ صلح» با عنوان «هنر و تاثیر آن بر صلح» از جانب گروه سفیران صلح و دوستی و دفتر سازمان ملل در تهران برگزار می گردد.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، در این نشست محمدمهدی مظاهری درباره فرهنگ صلح، رضا كیانیان درباره بازیگر سینمای جنگ، فرشته طائرپور درباره سینما و صلح، بهروز غریب پور درباره تئاتر و صلح، ستاره اسكندری درباره تلویزیون و صلح، سونیا پوریامین درباره تاثیر مد بر صلح و طیبه محمد درباره تاثیر هنر بر تولید صلح برای كودكان سخنرانی خواهند كرد.
در این نشست و همزمان با سخنرانی ها تابلو نقاشی خط منظومه فرهنگ صلح توسط سعید یزدان مهر و معصومه رمضانی ترسیم خواهد شد. نشست هنر و تاثیر آن بر صلح از سومین دوره سلسله نشست های «منظومه فرهنگ صلح» دوشنبه ۴ تیرماه ساعت ۱۶ در ساختمان مركز اطلاعات سازمان ملل در تهران برگزار می گردد.
این نشست ها با هدف بررسی تاثیر فرهنگ بر تولید صلح و دوستی بین ملت ها با شناخت و بهره گیری از مشتركات فرهنگی با حضور فرهیختگان و صاحب نظران داخلی و خارجی، از سال ۲۰۱۶ توسط گروه سفیران صلح و دوستی با همكاری سازمان ملل در تهران برگزار می گردد. این سلسله نشست ها تا سال ۲۰۲۰ هم اجرا خواهد شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای هنرمندان از فرهنگ صلح می گویند بسته هستند Date | 24/06/2018