اتفاقی نادر در راه است باكس آفیس آمریكای شمالی در انتظار چند ركورد

    Home  /  کادو  /  اتفاقی نادر در راه است باكس آفیس آمریكای شمالی در انتظار چند ركورد

اتفاقی نادر در راه است باكس آفیس آمریكای شمالی در انتظار چند ركورد Image

اتفاقی نادر در راه است باكس آفیس آمریكای شمالی در انتظار چند ركورد

صد كادو: تا آخر یكشنبه انتظار می رود رقابت قسمت های جدید دنیای ژوراسیك و فوق العاده ها بتواند سبب به ثبت رسیدن چند ركورد شود.

به گزارش صد كادو به نقل از باكس آفیس موجو، انتظار می رود با ورود «دنیای ژوراسیك: امپراتوری افول كرده» و فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری آن در باكس آفیس داخلی آمریكای شمالی، یك ركورد نادر تكرار شود و شاید هم ركوردی جدید به ثبت برسد.
این دومین باری خواهد بود كه ۲ فیلم مختلف پشت سر هم در سینماها به نمایش در می آیند و هر یك موفق به ثبت فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می شوند. اولین و آخرین باری كه این صورت گرفت مربوط به سال ۲۰۰۷ می گردد كه فیلم «دزدان دریایی كارائیب: در انتها دنیا» ۱۱۴.۷ میلیون دلار در هفته نخست اكرانش فروخت و فیلم «شرِك سوم» یك هفته پیش از آن ۱۲۱.۶ میلیون دلار فروخته بود.
در حقیقت، نادر بودن اتفاقی كه تا چند روز آینده مقرر است بیفتد اینجا به آخر نمی رساند چون «دنیای ژوراسیك» موفق به هل دادن «فوق العاده ها ۲» به رتبه دوم خواهد شد. از آنجایی كه «فوق العاده ها ۲» در هفته اولش ۱۸۲.۶ میلیون دلار فروخت این فقط هشتمین بار در تاریخ باكس آفیس آمریكا خواهد بود كه فیلمی فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در هفته اول خود به ثبت می رساند و هفته بعدی در رتبه اول قرار نمی گیرد.
علاوه بر این، اگر افول فروش هفتگی «فوق العاده ها ۲» مساوی با ۴۵.۲۶ درصد یا كمتر از آن باشد به این مفهوم خواهد بود كه این فیلم برای هفته دوم هم ۱۰۰ میلیون دلار دیگر می فروشد و این اولین باری خواهد بود كه ۲ فیلم همزمان و در یك آخر هفته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می فروشند.
جدیدترین قسمت «دنیای ژوراسیك» محصول كمپانی های یونیورسال پیكچرز و امبلین انترتینمنت در آخر هفته ای كه در راه می باشد در ۴۴۷۵ پرده سینما در آمریكای شمالی به نمایش درمی آید. این در شرایطی است كه فروش بین المللی فیلم چیزی حدود ۲ هفته پیش شروع شد. انتظار می رود این فیلم كارش را با فروش ۱۳۰ میلیون دلاری آغاز كند البته باید به یاد داشت كه فروش قسمت اول آن در سال ۲۰۱۵ هم چیزی حدود ۱۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده بود، اما آن فیلم در عمل توانست ۲۰۸.۸ میلیون دلار بفروشد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اتفاقی نادر در راه است باكس آفیس آمریكای شمالی در انتظار چند ركورد بسته هستند Date | 22/06/2018

categories & tags