به دلیل احساس خطر؛ ویروس كرونا جشنواره فیلم هنگ كنگ را به تعویق انداخت

    Home  /  جشن  /  به دلیل احساس خطر؛ ویروس كرونا جشنواره فیلم هنگ كنگ را به تعویق انداخت

به دلیل احساس خطر؛ ویروس كرونا جشنواره فیلم هنگ كنگ را به تعویق انداخت Image

به دلیل احساس خطر؛ ویروس كرونا جشنواره فیلم هنگ كنگ را به تعویق انداخت

صد كادو: جشنواره بین المللی فیلم هنگ كنگ كه قرار بود در ماه مارس برگزار شود، به سبب ویروس كرونا تا تابستان آینده به تعویق افتاد.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، جشنواره بین المللی فیلم هنگ كنگ تاریخ برگزاری اش را به سبب خطر شیوع ویروس كرونا از اواخر ماه مارس تا تابستان ۲۰۲۰ عقب انداخت.
این تصمیم پاسخی به ترس بیش از پیش از گسترش ویروس كرونا است كه دیگر محدود به سرزمین چین نیست و در بیشتر از ۲۰ كشور مشاهده شده است.
سازمان دهندگان فستیوال امروز (پنجشنبه) این تصمیم را اعلام نمودند. همین طور اعلام شده مجمع تامین مالی فیلم آسیایی هنگ كنگ نیز كه در حاشیه این جشنواره برگزار می شود، بجای مارس، از ۲۷ تا ۲۹ آگوست (۶ تا ۸ شهریور ۱۳۹۹) انجام می شود. با این وجود گفته شده این مجمع در جشنواره فیلم كن كه در ماه می برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
با شیوع ویروس كرونا تنها برای ردیف های محدودی از صندلی ها در سینماهای هنگ كنگ برای تماشای فیلم بلیت فروخته می شود.
این فستیوال قرار بود از ۲۴ مارس تا ۶ آوریل (۵ تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۹) اجرا شود.
روز دوشنبه نیز جشنواره هنرهای هنگ كنگ كه به طول یك ماه برگزار می گردد و قرار بود كارش را از فردا (جمعه ۱۳ فوریه) شروع كند، اعلام نمود این دوره نمایشگاه لغو می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به دلیل احساس خطر؛ ویروس كرونا جشنواره فیلم هنگ كنگ را به تعویق انداخت بسته هستند Date | 14/02/2020