تاج وتختی ها به خاطر نت فلیكس جنگ ستارگان را رها كردند

    Home  /  جشن  /  تاج وتختی ها به خاطر نت فلیكس جنگ ستارگان را رها كردند

تاج وتختی ها به خاطر نت فلیكس جنگ ستارگان را رها كردند Image

تاج وتختی ها به خاطر نت فلیكس جنگ ستارگان را رها كردند

به گزارش صد كادو دیوید بنیوف و دی بی وایس دیگر نویسنده یا تهیه كننده یك فیلم سه گانه جدید جنگ ستارگان نخواهند بود، آنها گفته اند به خاطر پروژه های آینده شان در نت فلیكس از این مجموعه جدا می شوند.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، دیوید بنیوف و دی بی وایس خالقان سریال «بازی تاج وتخت» در اطلاعیه ای گفتند: «ما عشق جنگ ستارگان هستیم. وقتی جورج لوكاس آنها را ساخت، ما را هم ساخت. اینكه توانستیم درباره آن با او و تیم فعلی صحبت نماییم هیجان یك عمر بود و همیشه مدیون مجموعه ای خواهیم بود كه همه چیز را تغییر داد.»
آن ها اضافه كردند: «اما در یك روز ساعات محدودی وجود دارد و حس كردیم نمی توانیم هم به جنگ ستارگان و هم به پروژه های نت فلیكس مان رسیدگی درستی بكنیم. ازاین رو با افسوس از این پروژه ها كناره گیری می نماییم.»
كتلین كندی رئیس استودیوی لوكاس فیلم اظهار داشت: دیوید بنیوف و دن وایس داستان سرایان خارق العاده ای هستند. امیدواریم وقتی بتوانند از برنامه كاری بسیار مشغول شان فاصله بگیرند و روی «جنگ ستارگان» تمركز كنند با آنها همكاری نماییم.
این قرارداد در فوریه ۲۰۱۸ اعلام شده بود. مجموعه جدید قرار بود از مجموعه اپیزودی لوك اسكای واكر كه با «جنگ ستارگان: امیدی جدید» شروع شده بود و مقرر است با «جنگ ستارگان: ظهور اسكای واكر» ۲۰۱۹ به پایان برسد، جدا باشد. این مجموعه همینطور قرار بود جدا از مجموعه ای باشد كه سال قبل اعلام شده بود به كارگردانی رایان جانسون ایجاد می شود.
نخستین فیلم مجموعه قرار بود شانزدهم دسامبر ۲۰۲۲ اكران بشود. دو فیلم دیگر هم قرار بود ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ منتشر بشوند. معلوم نیست كه این تاریخ ها تغییر می كنند یا خیر.
از طرف دیگری قرارداد وایس و بنیوف با نت فلیكس پس از یك نبرد شدید مزایده ای بین این استریمر و آمازون و دیزنی بسته شد. جزییاتی از پروژه این دو در نت فلیكس منتشر نشده است.
وایس و بنیوف ۲ روز پیش در فستیوال فیلم آستین در تگزاس حاضر شدند تا درباره استراتژی خلاقانه خود در ساخت «بازی تاج وتخت» صحبت كنند اما پس از اینكه یكی از حضار بحث ها را زنده توییت كرد، انتقادهای بسیاری توسط كاربران توییتر شكل گرفت. فصل نهایی «بازی تاج وتخت» كه به شش اپیزود محدود شده بود نسبت به فصل های قبلی با انتقادهای فراوانی به خاطر نویسندگی بسیار ضعیف روبرو شده بود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تاج وتختی ها به خاطر نت فلیكس جنگ ستارگان را رها كردند بسته هستند Date | 30/10/2019

categories & tags