چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد

    Home  /  جشن  /  چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد

چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد Image

چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد

به گزارش صد كادو ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریكایی روز ۱۲ تیر ماه چهارمین جشنواره بین المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریكایی را برگزار می نماید.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، به نقل از دبیرخانه این جشنواره، اسماعیل آجرلو- دبیر این ستاد – ضمن اعلام این خبر اضافه كرد: برای چهارمین سال پی در پی جشنواره و همایش بین المللی حقوق بشر آمریكایی در روز ۱۲ تیرماه و همزمان با روز ملی افشای حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد.
آجرلو اضافه كرد: امسال این رویداد علمی- هنری در چارچوب «جایزه ملی حقوق بشر آمریكایی» طراحی و اجرا می شود. بدین ترتیب كه در هر یك از گرایش های هنری، حقوقی و علمی، تولیدات تلویزیونی، رسانه های اجتماعی، فعالان سیاسی – اجتماعی، كارگروه های تخصصی در دبیرخانه تشكیل شده و به رصد و شناسایی افراد شاخص در زمینه مقابله با حقوق بشر آمریكایی می پردازد و سپس در چارچوب جایزه و نشان ملی معرفی و تقدیر می شود.
آجرلو با قدردانی از همه كارشناسانی كه در شناسایی فعالیت ها و افراد شاخص و جوان مدنظر با دبیرخانه جایزه ملی حقوق بشر آمریكایی همكاری نموده اند به شكل ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی مركز و البرز، سازمان فضای مجازی سراج، مركز آفرینش های هنری بسیج، قرارگاه رسانه ای مناسبت های انقلاب اسلامی صدا و سیما، مركز وكلای قوه قضاییه را یاد شده قرار داده و قدردانی نمود.
چهارمین همایش بین المللی و نخستین جایزه ملی «افشای حقوق بشر آمریكایی» روز ۱۲ تیرماه ساعت ۱۷: ۳۰ در تهران، تالار اجتماعات حوزه هنری برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد بسته هستند Date | 30/06/2019