امروز در برنامه دست به دست ؛ علی دهكردی خاطرات از كرخه تا راین را مرور می كند

    Home  /  جشن  /  امروز در برنامه دست به دست ؛ علی دهكردی خاطرات از كرخه تا راین را مرور می كند

امروز در برنامه دست به دست ؛ علی دهكردی خاطرات از كرخه تا راین را مرور می كند Image

امروز در برنامه دست به دست ؛ علی دهكردی خاطرات از كرخه تا راین را مرور می كند

صد كادو: علی دهكردی بازیگر فیلم سینمایی از كرخه تا راین امروز جمعه ۲۸ دی برای مرور خاطراتی از این فیلم به برنامه دست به دست در شبكه سه می رود.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، خاطرات فیلم سینمایی «از كرخه تا راین» امروز ۲۸ دی ماه در برنامه تلویزیونی «دست به دست» مرور می گردد.
برنامه تلویزیونی «دست به دست» كه به مرور خاطرات سال های اخیر كشور می پردازد در قسمت امروز خود به سراغ فیلم سینمایی «از كرخه تا راین» می رود و علی دهكردی بازیگر این فیلم سینمایی امروز جمعه ۲۸ دی در برنامه حضور خواهد یافت.
فیلم سینمایی «از كرخه تا راین» یكی از فیلم های خاطره انگیز و پرطرفدار دهه ۷۰ ایران است كه به كارگردانی ابراهیم حاتمی كیا و با بازی علی دهكردی و مرحوم هما روستا تولید شد.
برنامه تلویزیونی «دست به دست» با اجرای شهرام شكیبا جدیدترین محصول مركز بسیج صدا و سیماست كه با مبحث مرور خاطرات مشترك سال های اخیر هر شب به صورت زنده حوالی ساعت ۱۷: ۱۵ روی آنتن شبكه سه می رود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امروز در برنامه دست به دست ؛ علی دهكردی خاطرات از كرخه تا راین را مرور می كند بسته هستند Date | 19/01/2019

categories & tags