در گزارش صد كادو تأیید شد؛ عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو تأیید شد؛ عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

در گزارش صد كادو تأیید شد؛ عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت Image

در گزارش صد كادو تأیید شد؛ عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش صد کادو عزت الله مهرآوران بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر مبتلا شدن به کرونا دارفانی را وداع گفت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته جمعه ۱۶ مهرماه بعد از چند روز مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان آتیه درگذشت.
مهرآوران جزو هنرمندانی بود که هر ۲ دوز واکسن خویش را از راه موسسه هنرمندان پیشکسوت تزریق کرده بود اما با این وجود از روز چهارم مهر به واسطه عوارض مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان بستری شد.
هژیر مهرآوران فرزند این بازیگر پیشکسوت در گزارش صد کادو به نقل از مهر درگذشت این بازیگر باسابقه و مطرح را تایید کرده است.
عزت الله مهرآوران در طول چند دهه فعالیت هنری هم بر صحنه تئاتر حضور داشته است و هم در سینما و تلویزیون. وی در سینما با کارگردانان مختلفی چون رضا عطاران، محمدرضا هنرمند و ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته است که میتوان به «آژانس شیشه ای»، «مومیایی» و «خوابم می آد» اشاره نمود.
مهرآوران همینطور در سریال های مختلفی در فضای کمدی و ملودرام به ایفای نقش پرداخته و نقش های به یادماندنی از خود به جای گذاشته است که همچون آنها میتوان به سریال «لیسانسه ها»، «دزد و پلیس»، «وضعیت سفید» و… اشاره نمود. مهرآوران در سریال های خانگی همچون «هیولا» و «می خواهم زنده بمانم» هم به نقش آفرینی پرداخته بود و «ساخت ایران ۳» از آخرین پروژه های سریالی او بود. خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند را به خانواده مهرآوران و جامعه هنری تسلیت می گوید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو تأیید شد؛ عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت بسته هستند Date | 09/10/2021