گالری گردی در پایتخت؛ یه پول خروس به ثالث می آید

    Home  /  جشن  /  گالری گردی در پایتخت؛ یه پول خروس به ثالث می آید

گالری گردی در پایتخت؛ یه پول خروس به ثالث می آید Image

گالری گردی در پایتخت؛ یه پول خروس به ثالث می آید

نمایشگاه های هنری یه پول خروس و وهم معكوس از روز جمعه ۱۷ مردادماه، با رعایت پروتكل های بهداشتی در گالری ثالث و كاما گشایش می یابند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، روزهایی که در حال تجربه و گذران آنها هستیم، موسوم به روزهای کرونایی برای همه مردم است و اهالی فرهنگ و هنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ این در حالیست که کارهای هنری همچون سینما، تئاتر، موسیقی و نمایش آثار تجسمی به صورت نیمه تعطیل برگزار می گردند. در این میان گالری هایی در پایتخت هستند که نمایشگاه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی یا به صورت آنلاین برگزار می کنند. رویدادهای روتین سالانه ای چون «صد اثر صد هنرمند» و «تیرآرت» نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برنامه خودرا در فضای مجازی پیش برده اند.
بیست و هشتمین نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» با ارائه ۳۰۶ اثر هنری به صورت مجازی و در سایت گالری گلستان از ۱۰ مرداد شروع به کار کرد. همین طور نمایشگاه مجازی رویداد «تیرآرت» نیز با حضور ۱۸ گالری شامل آرت سنتر، آریا، اثر، الهه، امروز، ایرانشهر، این جا، باوان، ۰۰۹۸۲۱، دستان، دلگشا، راه ابریشم، شیرین، طراحان آزاد، محسن، والی، هما و هور در سایت این آرت فر تا ۱۷ مردادماه برپاست. نکته جالب در این روزها، نمایش آثار هنری آنلاین توسط هنرمندان در فضای مجازی است که این روزها بهزاد شیشه گران نقاش و گرافیست در صفحه اینستاگرام خود نمایشگاهی با عنوان «من ماسک میزنم» راه انداخته که شامل پرتره هایی از این هنرمند همراه با ماسک است.
در ادامه برخی نمایشگاه های هنری که در جمعه ۱۷ مردادماه در گالری های پایتخت گشایش می یابند، برمی شمریم.
گالری ثالث
نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی با عنوان «یه پول خروس» از ۱۷ مرداد تا ۱۱ شهریورماه در گالری ثالث به آدرس کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره۱۴۸ برگزار می گردد.
در این نمایشگاه آثاری از میترا ارباب سلجوقی، حمید اسدزاده، لادن بروجردی، مسعود جزنی، علی رضا جوادی، عیسا چولاندیم، حکمت رحمانی، حجت شکیبا، مجید عسگری، اسماعیل قنبری، بهنام کامرانی، کوروش گلناری، امین معظمی، فربد مهر، منوچهر نیازی و لیلا ویسمه به نمایش در می آید.
باغ موزه قصر
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «اعجاز هنر» از جمعه ۱۷ مرداد به صورت مجازی در سایت باغ موزه قصر شروع به کار می کند. در این نمایشگاه که از ۱۷ تا ۳۰ مرداد به سایت باغ موزه قصر به آدرس www.qasr.ir برپاست، بیش از ۶۰ اثر از ۴۰ هنرمند سراسر کشور در زمینه های نقاشی و عکس به کیوریتوری آناهیتا سیاوش به نمایش درمی آید.
گالری کاما
نمایشگاه انفرادی عکس پریناز آل آقا با عنوان «وهم معکوس» از فردا ۱۷ مردادماه در گالری کاما به آدرس خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، طبقه دوم گشایش می یابد.
گالری احسان
نمایشگاه گروهی «تجلی» از ۱۷ تا ۲۲ مردادماه در نگارخانه احسان واقع در اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ برپا می شود.
گالری آتشزاد
نمایشگاه گروهی با عنوان «آمال» فردا جمعه در گالری آتشزاد به آدرس خیابان عباسپورشمالی (توانیر)، پس از پل همت، نرسیده به میدان ونک، نبش کوچه هومان، شماره ۲۳، طبقه دوم، واحد ۸ افتتاح می شود و تا ۲۲ مردادماه ادامه خواهد داشت.
گالری انتظامی
نمایشگاه انفرادی نقاشی های آزاده یعقوب پور جمعه ۱۷ مردادماه در گالری انتظامی گشایش می یابد. گالری انتظامی در خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبروی فروشگاه اتکا و شهرکتاب پلاک ۶۰۸ طبقه دوم، واحد ۵ واقع است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای گالری گردی در پایتخت؛ یه پول خروس به ثالث می آید بسته هستند Date | 06/08/2020