انیمیشن مثل یك پروانه روی قلب میهمان خانه ها می شود

    Home  /  جشن  /  انیمیشن مثل یك پروانه روی قلب میهمان خانه ها می شود

انیمیشن مثل یك پروانه روی قلب میهمان خانه ها می شود Image

انیمیشن مثل یك پروانه روی قلب میهمان خانه ها می شود

صد كادو: انیمیشن مثل یك پروانه روی قلب به كارگردانی مریم خلیل زاده روز چهارشنبه ۶ فروردین روی پرتال اینترنتی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان قابل دسترسی است.

به گزارش صد كادو به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، هر روز بامداد یكی از تولیدات امور سینمایی یا تئاترهای كانون در پرتال اینترنتی این مجموعه منتشر می شود. به همین دلیل انیمیشن ۱۳ دقیقه ای «مثل یك پروانه روی قلب» به كارگردانی مریم خلیل زاده در روز چهارشنبه ۶ فروردین از ساعت ۹ بامداد به نمایش در می آید.
این انیمیشن، داستان مردی است كه با سازِ جادوییِ خود می تواند هزار و یك دختر را به پروانه تبدیل كند و با بال های جادوییِ پروانه ها پرواز كند، اما عاشق هزار و یكمین دختر می شود….
این اثر كه تولید سال ۱۳۹۵ امور سینمایی كانون است تابحال در چندین جشنواره همچون جشنواره پویانمایی تهران، فیلم كوتاه تهران، كلكته هند، مونترال كانادا، فیلم و موسیقی چجان كره جنوبی و فیلم های ایرانی كلن نمایش داده شده و جوایزی نیز كسب كرده است.
«مثل یك پروانه روی قلب» در چندین بازار ملی و بین المللی فیلم نیز حضور داشته است.
پخش این اثر از ساعت ۹ بامداد روز چهارشنبه ۶ فروردین به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به آدرس omid.kpf.ir به صورت رایگان قابل دسترسی است.
در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم ها و تئاترهای كانون، قبل از این فیلم های «كلانتری غیرانتفاعی» به كارگردانی زنده یاد یداله صمدی، «خمره»، «هامون و دریا» و «بچه های نفت » به كارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به كارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به كارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز كوچك» به كارگردانی غلامرضا رمضانی، «آلبوم» اثر غلامرضا حیدرنژاد، «پایان رویاها» به كارگردانی محمدعلی طالبی، نمایش های «لپ گلی» به كارگردانی محمد مسلمی، «به خاطر سارا» اثر حمید گلی و «قصه نقلی» به كارگردانی حسن دادشكر و انیمیشن «رویاها در یك روز» اثر صادق جوادی بدین شكل به نمایش درآمدند.
این فیلم ها و تئاترها تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای كودكان، نوجوانان و خانواده ها نمایش داده می شود.
در این روزها كه شاهد شیوع بیماری كرونا در كشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات كانون در چارچوب طرح پیك امید مجازی از مسیر صفحه پیك امید در پرتال كانون به آدرس Omid.kpf.ir قابل دسترسی است.
علاقه مندان می توانند با استفاده از هشتگ های «#در_دل_دارم_امید، #كانون_امید، #پیك_امید و #برای_حال_خوب» به این آثار و فیلم ها در شبكه های اجتماعی دسترسی پیدا كنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای انیمیشن مثل یك پروانه روی قلب میهمان خانه ها می شود بسته هستند Date | 24/03/2020