عیدانه هنرمندان تئاتر در خانه-۲؛ پیشنهادهای ایوب آقاخانی برای خانه نشینی نوروزی

    Home  /  جشن  /  عیدانه هنرمندان تئاتر در خانه-۲؛ پیشنهادهای ایوب آقاخانی برای خانه نشینی نوروزی

عیدانه هنرمندان تئاتر در خانه-۲؛ پیشنهادهای ایوب آقاخانی برای خانه نشینی نوروزی Image

عیدانه هنرمندان تئاتر در خانه-۲؛ پیشنهادهای ایوب آقاخانی برای خانه نشینی نوروزی

صد كادو: ایوب آقاخانی نویسنده و كارگردان تئاتر برای روزهای تعطیل پیشنهاد شنیدن كتاب های گویا، فیلم های ندیده و خواندن كتاب های مختلف همچون سه گانه باب راب اسمیت را داده است.
دریافت ۵۷ MB
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، سال ۹۸ با تمام فراز و فرودهای خود و خصوصاً آغاز بحران ویروس كرونا در ایران و جهان به انتها رسید و مردم ایران وارد سال ۱۳۹۹ هجری شمسی شدند و سال جدید را به امید اینكه سالی پر بركت پیش روی همگان باشد، شروع كردند. جامعه تئاتر نیز همچون اقشار مختلف كشور هستند كه با وجود تعطیلی و ایام سختی كه در سال ۹۸ تجربه كردند، با امید به روزهایی همراه با سلامتی و رونق زندگی اجتماعی سال جدید را آغاز نموده اند.
امسال تعطیلات نوروزی به سبب شیوع ویروس كرونا با تعطیلات سال های دیگر فرق دارد چون برای جلوگیری از انتقال ویروس و قطع چرخه انتقال بیماری دیگر خبری از دید و بازدید و دورهمی های معمول نوروزی و همین طور رفتن به پیك نیك و مسافرت و گشت و گذار نیست پس این روزها در قرنطینه الزامی خانگی مردم اوقات فراغت خودرا در منزل می گذرانند و باید به جهت اینكه حوصله شان سر نروند و هوس بیرون رفتن از خانه نكنند هر طور شده خودشان را سرگرم كنند.
همزمان با تجربه خانه نشینی الزامی در نوروز ۹۹ خبرگزاری مهر در فراخوانی از هنرمندان تئاتر خواست در ویدئوهایی كوتاه برای این روزها پیشنهادات فرهنگی مطرح كنند؛ پیشنهاداتی شامل دیدن فیلم، فیلم-تئاتر، خواندن كتاب ها و نمایشنامه های مختلف و كارها و برنامه هایی كه موجب می شود این روزها به بطالت نگذرد و مردم از خانه ماندن لذت ببرند.
در همین راستا ایوب آقاخانی نویسنده، بازیگر و كارگردان تئاتر، تلویزیون و رادیو در ویدئویی اختصاصی خطاب به هموطنان و علاقمندان تئاتر ایران پیشنهاد داده كه در این روزها می توانند به كتاب های گویای مختلفی كه در دسترس قرار دارد، گوش دهند، سه گانه تام راب اسمیت شامل «كودك ۴۴»، «گزارش محرمانه» و «مامور ۶» را بخوانند و علاوه بر دیدن فیلم های ندیده، برنامه رادیویی «زورق خیال» را هر روز از رادیو نمایش بشنوند كه اختصاص به آشنایی با آنتوان چخوف دارد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای عیدانه هنرمندان تئاتر در خانه-۲؛ پیشنهادهای ایوب آقاخانی برای خانه نشینی نوروزی بسته هستند Date | 22/03/2020