در گفت وگو با صد كادو مطرح شد انتقاد از اظهار نظر برخی افراد در همه علوم

    Home  /  جشن  /  در گفت وگو با صد كادو مطرح شد انتقاد از اظهار نظر برخی افراد در همه علوم

در گفت وگو با صد كادو مطرح شد انتقاد از اظهار نظر برخی افراد در همه علوم Image

در گفت وگو با صد كادو مطرح شد انتقاد از اظهار نظر برخی افراد در همه علوم

به گزارش صد كادو رئیس شاخه دانشجویی انجمن ایمنی زیستی ایران با انتقاد نسبت به برخی كمپین های غیر علمی در فضای مجازی، اظهار داشت: بعضی از این كمپین ها اطلاعات نادرستی را در اختیار مردم می گذارند كه لازم است مسؤولان در شرایط فعلی شیوع كرونا به این روند رسیدگی كنند.
مهندس علیرضا علیزاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برخی اقدامات برای ایجاد هراس مردم از فناوری، اظهار داشت: برخی افراد در روزگاری واكسن ها را حاوی ژن لااُبالی گری مذهبی معرفی كردند و مردم را از واكسیناسیون اطفال بر حذر می داشتند، روزی آب زمزم را مسموم معرفی می كنند، روز دیگر كتاب پزشكی معروفی را آتش می زنند و الان نیز روغن بنفشه را برای مقابله با ویروس كرونا تجویز می كنند.
وی با اشاره به اینكه توجه به این بی احتیاطی ها حتی ما را از اصل دین خارج می كند، اظهار نمود: دین مبین اسلام انسان را بارها و بارها به اندیشیدن و تفكر دعوت كرده است.
علیزاده اشاره كرد: امروز با گسترش علوم و تخصصی شدن رشته های دانشگاهی هر فرد به شرط داشتن علم كافی می تواند فقط در رشته تخصصی خود اظهار نظر كند، ولی امروزه شاهد اظهار نظر برخی افراد در همه علوم هستیم، به شكلی كه متاسفانه با انتشار ویروس كرونا، این افراد گویا در علوم پزشكی نیز صاحب نظر شده اند.
رئیس شاخه دانشجویی انجمن ایمنی زیستی ایران با طرح این سوال كه چطور عده ای به خود اجازه می دهند درباب علوم مختلف نظامی، علوم انسانی، پزشكی، كشاورزی و… اظهار نظر كنند و خودرا كارشناس و استاد بدانند و چطور امكان دارد صدا و سیمای كشور جولانگاه این قبیل افراد باشند، از مسئولان درخواست نمود تا این رویه غلط اصلاح گردد.
علیزاده با اشاره به پویش های به وجود آمده در فضای مجازی برای مبارزه مردمی با كرونا و نه با تراریخته، اضافه كرد: عده ای كمپین های تقلبی و پویش های غیر علمی به راه انداخته و در این كمپین ها فقط به بحث های غیرعلمی و توهین و تهدید چهره های برتر علوم مختلف در كشور می پردازند.
رئیس شاخه دانشجویی انجمن ایمنی زیستی ایران ضمن تبریك پیشاپیش سال جدید و نوروز باستانی اظهار نمود: آرزو دارم سال جدید سالی سرشار از سلامتی، رونق و نعمت و شادی برای مردم ایران باشد. البته كه ویروس منحوس كرونا شیرینی عید را با به كام مرگ كشیدن برخی از پزشكان و پرستاران و هموطنان عزیزمان به كام همه ایرانیان تلخ كرده است و لازم می دانم به تمام خانواده های عزادار مراتب تسلیت خودرا اعلام نموده و از خداوند متعال برای آنها صبری جزیل مسئلت دارم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گفت وگو با صد كادو مطرح شد انتقاد از اظهار نظر برخی افراد در همه علوم بسته هستند Date | 20/03/2020