پیام شهرام كرمی در خوش آمدگویی به قادر آشنا

    Home  /  جشن  /  پیام شهرام كرمی در خوش آمدگویی به قادر آشنا

پیام شهرام كرمی در خوش آمدگویی به قادر آشنا Image

پیام شهرام كرمی در خوش آمدگویی به قادر آشنا

به گزارش صد كادو شهرام كرمی مدیر پیشین اداره كل هنرهای نمایشی انتخاب قادر آشنا را بعنوان مدیر جدید این اداره كل تبریك گفت.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی اداره كل هنرهای نمایشی، شهرام كرمی مدیر پیشین اداره كل هنرهای نمایشی در پیامی انتخاب قادر آشنا را بعنوان مدیركل جدید این اداره از جانب وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تبریك گفت.
متن پیام شهرام كرمی به شرح زیر است:
«پرده بگردان و بزن ساز نو
هین كه رسید از فلك آواز نو
به باور من، دسترنج تئاتر، تولد دانایی است و از تئاتر -این آموزگار كهن- آموخته ام كه ستایش گر روزهای خوب گذشته و امیدوار فرداهای در راه باشم. خرسندم كه در آستانه بهار، خوش آمدگوی برادر ارجمندم دكتر قادر آشنا باشم كه به آشنایی او با تئاتر ایمان دارم و به اتفاق، او را در این سال ها، به كسوت خدمتگزاری در ساحت فرهنگ وهنر درك كرده ایم. آرمان وآرزوی من، خوش فرجامی افق پیش روی او و همه همدلان هنر شریف تئاتر است. امیدوارم این انتخاب ناب، روزگار دیگرگونه ای را برای تئاتر رقم بزند. چنین باد.»
در پی استعفای شهرام كرمی از مدیریت اداره كل هنرهای نمایشی، ظهر امروز سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ قادر آشنا در حكمی از جانب سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان مدیر این اداره كل انتخاب شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پیام شهرام كرمی در خوش آمدگویی به قادر آشنا بسته هستند Date | 17/03/2020