امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

    Home  /  جشن  /  امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد Image

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

به گزارش صد كادو مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس مدیر تماشاخانه سرو را منصوب نمود.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس طی حكمی امیرحسین شفیعی را بعنوان مدیر تماشاخانه سرو جایگزین حامد گودرزی كرد.
در بخشی از این حكم آمده است: امید است با عنایت به ظرفیت های بالقوه تماشاخانه سرو و با بهره گیری از كلیه امكانات موجود در جهت اعتلای و رونق روز افزون این تماشاخانه كه مامن هنرمندان شریف تئاتر مقاومت می باشد تلاشی مجاهدت گونه را شروع كرده و این تماشاخانه را بعنوان مركزی برای تولید و رشد كمی و كیفی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیشتر از پیش فعال نمائید.
امیرحسین شفیعی پیش از این دبیری جشنواره تئاتر خرداد، مدیر دفتر تئاتر خیابانی حوزه هنری، مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه ای حوزه هنری، دبیر جشنواره تئاتر استان تهران، دبیر اجرایی سوگواره هنرهای نمایشی خمسه و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و… را هم بر عهده داشته است.
وی همینطور آثاری همچون «دریادلان»، «نقطه ته خط»، «سلول من تروریست نیست»، «پارادوكس»، «نامیرا» و«هیس»، «خرم فتح» را روی صحنه برده است.
تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بعنوان مركز تخصصی نمایش های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد بسته هستند Date | 07/03/2020