فیلم كیارستمی و عصای گمشده به جشنواره شیلی می رود

    Home  /  جشن  /  فیلم كیارستمی و عصای گمشده به جشنواره شیلی می رود

فیلم كیارستمی و عصای گمشده به جشنواره شیلی می رود Image

فیلم كیارستمی و عصای گمشده به جشنواره شیلی می رود

به گزارش صد كادو فیلم كیارستمی و عصای گمشده ساخته محمودرضا ثانی به جشنواره ای در شیلی می رود.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم بلند «كیارستمی و عصای گمشده» به كارگردانی محمود رضا ثانی و تهیه كنندگی بهروز نشان كه الان در بازار فیلم جشنواره برلین حضور دارد؛ در بخش مسابقه جشنواره فیلم «سانتیاگو» در شیلی معروف به كشور آتشفشان ها رقابت می كند.
جشنواره فیلم سانتیاگو شیلی دوره ششم خویش را از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه مصادف با ۵ تا ۸ مارس ۲۰۲۰ برگزار می نماید.
این جشنواره فضایی برای برقراری ارتباط بین فیلمسازان با تولیدكنندگان در صنعت سینما است و هدف آن خدمت به سینما و سكوی پرتابی برای فیلمسازان جوان و همینطور فیلمسازان با تجربه برای ایجاد كیفیت و تنوع است.
هیات داوران این رویداد سینمایی از متخصصان سینمای جهان، تلویزیون، ارتباطات و غیره تشكیل شده است.
«كیارستمی و عصای گمشده» ساخته محمود رضا ثانی پیش از این در جشنواره های «سالتو»، «اوراسیا در روسیه»، «كوهستان سبز» و «تندیس طلایی» در آمریكا روی پرده رفته و موفق به كسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره ها و تندیس طلایی شد.
«كیارستمی و عصای گمشده» به مدت زمان ۹۰ دقیقه، روایتی از نوع نگاه كیارستمی به زندگی و سینما است كه ثانی در مدت ۴ سال و زمانی كه كیارستمی كارگاه های آموزشی سینمایی در اسپانیا و كلمبیا برگزار می كرد، كوشیده است بینش یك مؤلف، دیدگاه و جهان بینی وی را به تصویر بكشد.
محمودرضا ثانی قبل از ساخت فیلم بلند «كیارستمی و عصای گمشده»، كتاب عباس كیارستمی و درس هایی از سینما را تألیف كرده كه این كتاب به زبان های مختلف ترجمه و در ایران و آمریكا چاپ و توزیع شده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فیلم كیارستمی و عصای گمشده به جشنواره شیلی می رود بسته هستند Date | 28/02/2020