كارگردان مشق دو در گزارش صد كادو: دغدغه نوجوانان را به جامعه منتقل كردیم

    Home  /  جشن  /  كارگردان مشق دو در گزارش صد كادو: دغدغه نوجوانان را به جامعه منتقل كردیم

كارگردان مشق دو در گزارش صد كادو: دغدغه نوجوانان را به جامعه منتقل كردیم Image

كارگردان مشق دو در گزارش صد كادو: دغدغه نوجوانان را به جامعه منتقل كردیم

به گزارش صد كادو مصطفی رضایی با اشاره به بازخوردهای برنامه مشق دو در روزهای دهه فجر بیان كرد كه تلاش كردند دغدغه نوجوانان را به گوش جامعه و مردم برسانند.
مصطفی رضایی كارگردان برنامه «مشق دو» درباره این مجموعه كه در روزهای دهه فجر روی آنتن شبكه دو سیما رفت به خبرنگار مهر اظهار داشت: «مشق دو» سبكی كاملاً متفاوت داشت كه شاید كمتر نمونه هایی از آنرا در تولیدات رسانه ها در حوزه كودك و نوجوان شاهد می باشیم. وی افزود: انتخاب مدارس بعنوان میزبان اصلی و البته در چارچوب تریبون بعنوان بستر گفتگوها، یكی از تصمیمات بسیار درست تیم سیاست گذاری این برنامه بود. این كارگردان برنامه های تلویزیونی عنوان كرد: استقبال نوجوانان از «تریبون نوجوونی» كه یكی از آیتم های برنامه بود سبب دلگرمی و انگیزه بیشتر از پیش گروه شد. خیلی از نوجوانان تمایل به حضور و شركت فعالانه در پای تریبون را داشتند و با ورود تیم تصویربرداری به مدارس شور و نشاط بسیار زیادی را در بین دانش آموزان شاهد بودیم. رضایی درباره مطالبات و دغدغه هایی كه از سوی نوجوانان مطرح می شد، اظهار نمود: از طرفی گفتگوها و پاسخ های نوجوانان در پای تریبون سبب شگفتی همه عوامل بود و ما را بر آن داشت تا در بخش هایی بدون پرسیدن سوال، صرفاً نظاره گر گفتگوهای نوجوانان در مورد مباحث در رابطه با موضوعات برنامه باشیم. وی عنوان كرد: در روند تولید با چالش های مختلفی همراه بودیم. بعنوان مثال از آنجایی كه هسته اصلی شكل گیری برنامه بر پایه درك بهتر مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب شكل گرفته بود و از سویی «مشق دو» یك برنامه كاملاً تعاملی با مخاطب به شمار می رفت، روند تولید آن می بایست از یك سو با نظرات و دیدگاه های مخاطبان پیش می رفت و از سوی دیگر باید به خط مشی اصلی برنامه متعهد می ماند. رضایی در انتها اظهار داشت: هدف تیم سازندگان «مشق دو» رساندن حرف نوجوانان به گوش همه مردم از «تریبون نوجوونی» در رسانه ملی بود كه خوشبختانه با بازخورد مثبت و قابل توجهی همراه شد و اگر قرار باشد فصل های بعدی این برنامه به تولید برسد همین روند مطالبه گرانه را ادامه خواهیم داد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كارگردان مشق دو در گزارش صد كادو: دغدغه نوجوانان را به جامعه منتقل كردیم بسته هستند Date | 11/02/2020