مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم

    Home  /  جشن  /  مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم

مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم Image

مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم

به گزارش صد كادو ایسنا/قم مسابقه ملّی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر تا آخر بهمن ماه در قم برگزار می گردد.
مسابقه ملّی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر از كتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منكر» تا آخر بهمن ماه برگزار می گردد.
این مسابقه با هدف ترویج فریضه فراموش شده به صورت پایه ای است و علاقمندان به این مورد جهت دریافت نسخه الكترونیك كتاب و شركت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الكترونیك كتابخوانی نهاد كتابخانه های عمومی كشور به نشانی www.samakpl.ir رجوع نمایند.
مسابقه مذكور به صورت چهارگزینه ای و الكترونیك است كه پوستر مسابقه هم از راه شبكه دولت برای مسؤلان، مدیران و كارشناسان محترم روابط عمومی ادارات استان برای اطلاع رسانی و مشاركت حداكثری مردم در ارسال شده است.
جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه هم شامل ۱۲ كمك هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ كمك هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ كارت هدیه نقدی (به ارزش یك میلیون ریال) است.
كتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منكر» توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش كلی به زیور طبع آراسته شده است كه مهم ترین مباحث مطرح شده در حوزه امر به معروف و نهی از منكر را عرضه كرده است.
این بخش ها شامل «آیاتی از قرآن كریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منكر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منكر از دیدگاه امام خامنه ای»، «قانون پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از از منكر» هستند.
كتابچه حاضر مجموعه مختصری از حكمت های مندرج در قرآن كریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه ای از هیچ نویسنده ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم فرهنگ خواندن متون اصیل است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم بسته هستند Date | 28/01/2020