با انتشار فراخوانی صورت گرفت؛ برنامه ویژه دانشگاه سوره در یادبود سردار سلیمانی

    Home  /  جشن  /  با انتشار فراخوانی صورت گرفت؛ برنامه ویژه دانشگاه سوره در یادبود سردار سلیمانی

با انتشار فراخوانی صورت گرفت؛ برنامه ویژه دانشگاه سوره در یادبود سردار سلیمانی Image

با انتشار فراخوانی صورت گرفت؛ برنامه ویژه دانشگاه سوره در یادبود سردار سلیمانی

صد كادو: همزمان با فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه ای هنری از روز شانزدهم تا بیست و سوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه سوره انجام خواهد شد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، همزمان با فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ كبوتر مهاجر» از روز شانزدهم تا بیست و سوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه سوره انجام خواهد شد.
رمضان ماهی دبیر هنری این پروژه هنری با اشاره به برخی جزئیات «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ كبوتر مهاجر» اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از روز شانزدهم تا بیست و بهمن ماه و در آستانه فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه ای با عنوان «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ كبوتر مهاجر» به همت دانشگاه سوره و برخی از هنرمندان، استادان و دانشجویان این دانشگاه انجام می شود. این رویداد با مشاركت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ تهران در امتداد ارتقا فرهنگ همدلی و وحدت ملت شریف ایران برپا خواهد شد.
وی اضافه كرد: در این رویداد هنری آثار هنرمندان سراسر ایران در شاخه های مختلف هنری در دبیرخانه یادمان داوری شده و ضمن تقدیر از آثار برگزیده، ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه، نمایشگاهی از آثار منتخب در گالری آیه به نمایش در خواهند آمد.
رمضان ماهی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان كرد: مهلت ارسال آثار در بخش اصلی « یادمان سردار ایران و ۱۷۶ كبوتر مهاجر » شامل آثار گرافیك، تصویرسازی، نقاشی، عكاسی تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شده و نتایج داوری نیز تا ۱۳ بهمن ماه اعلام می شود. ضمن اینكه مهلت ارسال آثار در بخش ویژه كنگره شعر موسوم به «پرواز تا خورشید» هم تا ۱۵ بهمن ماه است كه نتایج داوری ان تا ۲۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.
دبیر هنری «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ كبوتر مهاجر» درانتها اظهار داشت: علاقه مندان جهت شركت در این رویداد می توانند به آدرس https: //sardar.soore.ac.ir و جهت كسب اطلاعات تكمیلی به دفتر مدیریت فرهنگی دانشگاه سوره با بازگشت كنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با انتشار فراخوانی صورت گرفت؛ برنامه ویژه دانشگاه سوره در یادبود سردار سلیمانی بسته هستند Date | 24/01/2020