مدیرعامل موسسه بهمن سبز: سینما پیروزی كرمانشاه پردیس ۷ سالنه می شود

    Home  /  جشن  /  مدیرعامل موسسه بهمن سبز: سینما پیروزی كرمانشاه پردیس ۷ سالنه می شود

مدیرعامل موسسه بهمن سبز: سینما پیروزی كرمانشاه پردیس ۷ سالنه می شود Image

مدیرعامل موسسه بهمن سبز: سینما پیروزی كرمانشاه پردیس ۷ سالنه می شود

به گزارش صد كادو سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز بیان كرد كه سینما پیروزی سابق كرمانشاه، به پردیسی ۸ طبقه با ۷ سالن مدرن و مجهز تبدیل می شود.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز عنوان كرد: سینما پیروزی نخستین سینمای شهر كرمانشاه بود كه در سال ۱۳۹۶ بر اثر زلزله تخریب شد و به صلاحدید استانداری وقت، زمین آنرا صاف كردند و از بهره برداری بازماند. وی ادامه داد: این سینما كه متعلق به حوزه هنری بوده هم اكنون زمینی خالی است كه كلنگ ساخت آن اوایل سال ۱۳۹۹ خورده می شود. او در آخر اظهار نمود: این پردیس مقرر است در ۸ طبقه در چارچوب یك مال تجاری فرهنگی راه اندازی و با ۷ سالن سینما كه طبقه آخر سالن روباز چهار فصل است تا آخر ۱۴۰۰ آماده بهره برداری شود. پیش از این هم حوزه هنری در كرمانشاه سینما آزادی را با یك سالن ۵۰۰ نفره داشت كه در طرح تحول عمرانی و به سازی موسسه بهمن سبز در حال تبدیل به سه سالن مجهز و مدرن است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مدیرعامل موسسه بهمن سبز: سینما پیروزی كرمانشاه پردیس ۷ سالنه می شود بسته هستند Date | 31/12/2019