بهترین رستورانهای قشم

    Home  /  جشن  /  بهترین رستورانهای قشم

بهترین رستورانهای قشم Image

بهترین رستورانهای قشم

صد كادو: جزیره ی قشم به عنوان یكی از بزرگ ترین جزایر خلیج فارس شناخته شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

جزیره ی قشم به عنوان یکی از بزرگ ترین جزایر خلیج فارس شناخته شده است این جزیره از دیدنیها و جاذبه های گردشگری فراوانی تشکیل شده است به شما پیشنهاد می کنیم سفر به این جزیره ی زیبا را با تور قشم از دست ندهید در این جزیره می توانید علاوه بر گردش وتفریح به خرید نیز مشغول شوید البته میل کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه در رستوران های این منطقه هم خالی از لطف نیست!

 

رستوران نعیم

یکی از معروف ترین رستوران های جزیره ی قشم رستوران نعیم می باشد که به طبخ میگوهای پفکی معروف می باشد در این رستوران می توانید در فضایی دلنشین و خانوادگی انواع غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی کبابی و قلیه ماهی را میل کنید.

رستوران قلعه

حتما در سفر به این جزیره نام این رستوران معروف را شنیده اید این رستوران یکی از بهترین رستوران های این منطقه به حساب می آید که در نزدیکی قلعه ی پرتغالی ها واقع شده است به خاطر همین نام این رستوران قلعه می باشد، این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی خوشمزه ای که برای میهمانان خود طبخ می کند مانند کوسه، صدف و ماهی دارای طراحی زیبایی نیز می باشد شما در این رستوران حتی می توانید با توجه به آب و هوا و علاقه ای که دارید در داخل و یا خارج از محوطه غذای خود را میل کنید اگر شما مسافر تور قشم زمستان هستید و در فصل سرد به این جزیره سفر کرده اید بهتر است غذای خود را داخل محوطه که بسیار هم زیبا طراحی شده است میل کنید.

مطالب مرتبط :

https://xn--pgboj2fl38c.net/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%B4%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2

رستوران حاج غفور

قطعا یکی از غذاهایی که در سفر با تورهای ارزان کیش و یا قشم باید آن را امتحان کنید قلیه ماهی می باشد این غذای خوشمزه که یکی ازغذاهای محلی این خطه به شمار می آید طرفداران زیادی دارد این رستوران معروف در بلوار خلیج در نزدیکی مسجد شیخ حاجی رمضان واقع شده است البته غذاهای دریایی این رستوران خیلی تند است و اگر به غذاهای تند آلرژی دارید و یا غذاهای تند دوست ندارید قبل از سفارش حتما به گارسون رستوران اطلاع دهید.

رستوران الوند

مسافرینی که طرفدار غذاهای محلی هستند حتما به رستوران الوند جزیره قشم سر بزنید و لذت چشیدن غذاهای محلی این منطقه را از دست ندهید در این رستوران انواع غذاهای دریایی از جمله قلیه ماهی، میگو، شیر ماهی سوخاری طبخ می شود این رستوران در بلوار آزادگان واقع شده است و شما می توانید با مراجعه به آن جا غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

رستوران آبشار

این رستوران از قدمت بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های این منطقه شناخته می شود البته دو شعبه از رستوران آبشار را می توانید در سطح شهر پیدا کنید در این رستوران هم غذاهای دریایی خوشمزه ای سرو می شود.

رستوران شاورما

اگر طرفدار غذاهای فست فودی هستید در سفر خود با تور قشم حتما به این رستوران سری بزنید این رستوران در کنار سیتی سنتر واقع شده است و پیتزاهای بی نظیری برای مسافرین سرو می کند.

رستوران خاله

مگر می شود به جزیره قشم سفر کرد اما سمبوسه و فلافل این منطقه را نچشید اگر به قشم سفر می کنید و دوست دارید طعم واقعی و بی نظیر سمبوسه و غذاهای محلی را بچشید حتما به این رستوران سر بزنید جالب است بدانید سرآشپز این رستوران خانم است.

اگر قصد سفر دارید به شما توصیه می کنیم حتما به این جزیره ی زیبا سفر کنید و سری به رستوران بی نظیر آن بزنید لذت چشیدن غذاهای بی نظیر در این منطقه می تواند سفر شما را خاطره انگیز تر کند شما می توانید برای تهیه ی تور ارزان قیمت قشم و با مراجعه به وب سایت تور کیش https://xn--pgboj2fl38c.net/ مراجعه نموده و یا با ایمیل گروه تور کیش info@xn--pgboj2fl38c.net  با همکاران ما در ارتباط باشید.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای بهترین رستورانهای قشم بسته هستند Date | 31/12/2019