تمدید اجرای نمایش فردای شب در مجموعه تئاتر شهر

    Home  /  جشن  /  تمدید اجرای نمایش فردای شب در مجموعه تئاتر شهر

تمدید اجرای نمایش فردای شب در مجموعه تئاتر شهر Image

تمدید اجرای نمایش فردای شب در مجموعه تئاتر شهر

صد كادو: اجرای نمایش فردای شب به نویسندگی و كارگردانی جواد اسفندیاری در كارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا یك هفته دیگر تمدید گردید.

به گزارش صد كادو به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «فردای شب» به نویسندگی و كارگردانی جواد اسفندیاری در كارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا روز جمعه سیزدهم دی تمدید گردید.
این اجرا بر پایه فراخوانِ مشاركت در رویدادهای اجرایی _ پژوهشیِ «كارگاه نمایش» دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاتر شهر آماده شده است و یك اجرای كارگاهی _ تجربی است. هدف از ارائه این پروژه بررسی، مطالعه و اجرا پژوهی در حوزه غیاب در اجرا و ارائه ی رویكردهای مینیمالیستی در طراحی اجرا است.
ایده اجرا حول مفهوم پرداخت امرِ تئاتریكال، پیرامون ایده وهم (جهان ذهنی) و نوعی بازنمود فیزیكی و حسی از امر ذهنی و به نمایش درآوردن یا بازنمود زبانِ وهم در اجرا و تجربه گری در حوزه فضا و اتمسفر اجرا است. بدین معنا با وجود اینكه اجرا بر پایه متن شكل گرفته اما متن در نهایت قسمتی از فرم اجراست.
سه اجراگر پروژه فردای شب، مژده دایی، مونا سهراب حقیقت، فرنوش نیك اندیش با هدایت و كارگردانی جواد اسفندیاری از ۲۴ آذر تا ۱۳ دی ۹۸ در كارگاه نمایش واقع در مجموعه تئاتر شهر این تجربه را با مخاطبان خود به اشتراك می گذارند.
سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: نویسنده و كارگردان: جواد اسفندیاری، تهیه كننده: حمیدرضا زبیر، اجراگران: مژده دایی، مونا سهراب حقیقت، فرنوش نیك اندیش، دستیار كارگردان و برنامه ریز: ستاره صمدی رذانی، طراح صحنه: علیرضاوحدانی، جواد اسفندیاری، طراح پوستر و گرافیست: آیه حیدری، طراح تیزر: شهاب محمودی.
پروژه رویدادهای اجرایی پژوهشی كارگاه نمایش با انتشار فراخوان در تابستان ۱۳۹۸ شروع به كار كرد و بعد از بررسی بیشتر از ۱۰۰ طرح ایده اجرایی توسط هاجر سعیدی نژاد، امین عظیمی و عباس اقسامی، در نهایت ۲۳ اثر را برای تولید و ارائه تا آبان ۱۳۹۹ برگزید. «فردای شب» اولین اثر از این مجموعه است كه با استقبال مخاطبان روبرو شده است.
برای كسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و كانال تلگرام Tehran_city_theater@ بازگشت كنید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تمدید اجرای نمایش فردای شب در مجموعه تئاتر شهر بسته هستند Date | 28/12/2019