نخستین تجربه تماشای فیلم در سینما؛ علامه حكیمی به تماشای مهدی كه به دنیا آمد نشست

    Home  /  جشن  /  نخستین تجربه تماشای فیلم در سینما؛ علامه حكیمی به تماشای مهدی كه به دنیا آمد نشست

نخستین تجربه تماشای فیلم در سینما؛ علامه حكیمی به تماشای مهدی كه به دنیا آمد نشست Image

نخستین تجربه تماشای فیلم در سینما؛ علامه حكیمی به تماشای مهدی كه به دنیا آمد نشست

به گزارش صد كادو محمدرضا حكیمی نویسنده و متفكر برجسته اسلامی با حضور در موزه سینما در سومین روز برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، به تماشای فیلم مهدی كه به دنیا آمد نشست.
به گزارش صد كادو به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، فیلم مستند «مهدی كه به دنیا آمد» به كارگردانی امیرمهدی حكیمی و حجت بامروت روز گذشته چهارشنبه ۲۰ آذر با حضور علامه محمدرضا حكیمی متفكر و اندیشمند برجسته ایران و اسلام در موزه سینما نمایش داده شد. وی كه به علت كسالت جسمانی كمتر در محافل فرهنگی و هنری شركت می كند، با حضور در نمایش این اثر مستند بر دغدغه این فیلم كه درباره زندگی مهدی ظریفی طلبه جوانی است كه والدینش گرفتار معلولیت ناشنوایی هستند، تاكید نمود. در مستند «مهدی كه به دنیا آمد» زندگی یك طلبه روایت می شود كه تحصیل در رشته پزشكی را رها كرده تا به معلولان خدمت كند. سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم تا ۲۵ آذر ماه در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای نخستین تجربه تماشای فیلم در سینما؛ علامه حكیمی به تماشای مهدی كه به دنیا آمد نشست بسته هستند Date | 12/12/2019