شهرام كرمی به مهر گفت: معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی

    Home  /  جشن  /  شهرام كرمی به مهر گفت: معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی

شهرام كرمی به مهر گفت: معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی Image

شهرام كرمی به مهر گفت: معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی

به گزارش صد كادو مدیركل هنرهای نمایشی اعلام نمود با انتصاب حمید نیلی بعنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جانشین وی در انجمن هنرهای نمایشی ایران بزودی انتخاب و معرفی می شود.
شهرام كرمی مدیركل هنرهای نمایشی به دنبال انتصاب حمید نیلی بعنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، درباره جانشین وی بعنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به خبرنگار مهر اظهار داشت: در مقطع حضور آقای حمید نیلی بعنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، وی هم فعالیت و هم كمك خوبی به تئاتر و اداره كل هنرهای نمایشی داشت. خوشحالم كه حالا هم در حوزه پراهمیت تئاتر انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می كند و فرصت خوبی برای اوست كه برایش آرزوی توفیق دارم. وی افزود: بطور قطع در اولین نشست هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایرانی برای مدیرعامل جدید تصمیم گیری می شود و آقای نیلی تا وقتی كه فرایند قانونی انتخاب و انتصاب مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی طی شود، مسئولیت اجرایی انجمن را عهده دار است. مدیركل هنرهای نمایشی درباره این سؤال كه آیا با وجود اینكه بحث حضور حمید نیلی در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حدود یك ماه است كه مطرح شده بود، امكان این وجود نداشت كه پیشتر برای مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی رایزنی و تصمیم گیری اتفاق بیفتد، خاطرنشان كرد: آقای نیلی از قبل این مورد را با من مطرح كرده و گفته بود كه چنین پیشنهادی به او شده و از من خواست از همان مقطع به دنبال جانشین او باشم. گزینه هایی را انتخاب كردم و طی جلساتی با معاون هنری و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی در بین گذاشتم. كرمی در انتها تاكید كرد: در كوتاه ترین زمان ممكن جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی را برگزار و مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی را انتخاب می نماییم. امیدوارم فرآیند اداری در كمترین زمان طی شود و بتوانیم هر چه زودتر مدیرعامل جدید را معرفی نماییم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای شهرام كرمی به مهر گفت: معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی بسته هستند Date | 11/12/2019

categories & tags