برگزاری جشنواره دانشجویی بلوط

    Home  /  جشن  /  برگزاری جشنواره دانشجویی بلوط

برگزاری جشنواره دانشجویی بلوط Image

برگزاری جشنواره دانشجویی بلوط

به گزارش صد كادو پنجمین دوره جشنواره دانشجویی – فرهنگی «بلوط» آذرماه در سالن چمران دانشكده فنی دانشگاه تهران برگزار می گردد.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، برگزاركنندگان این جشنواره اعلام نمودند به دنبال تعویق این جشنواره به دلیل شرایط اخیر، تاریخ مراسم آغازین به روز دهم آذر و مراسم پایانی به دوازدهم آذرماه موكول شده است.
بنا بر اعلام، غرفه های حاضر در جشنواره دانشجویی «بلوط» از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه فعال و پذیرای میهمانان خود هستند.
سیدوحید موحدی، دبیر جشنواره فرهنگی «بلوط» اظهار داشت: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری «بلوط» با محوریت تقدیر از كارآفرینان برتر ملی آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می گردد. طبق برنامه ریزی های انجام شده، جشنواره امسال در دو بخش تجلیل از سازمان ها، شركت ها و افراد مسئولیت پذیر در مناطق سیل زده كشور بعنوان همایش مراسم افتتاحیه و تقدیر از كارآفرینان برتر ملی بعنوان همایش اختتامیه برگزار می گردد.

وی همینطور بیان كرد: جشنواره با آغاز به كار بخش نمایشگاهی كه شامل بخش های لباس و غذای محلی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر و… است، فعالیت خویش را آغاز خواهد نمود و در ادامه بعد از پنج روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت های برجسته ملی در حوزه های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و برنامه های جذاب و متنوع دیگر به كار خود آخر خواهد داد.
موحدی اضافه كرد: جشنواره با آغاز به كار بخش نمایشگاهی كه شامل بخش های لباس و غذای محلی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر و… است، فعالیت خویش را آغاز می كند و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان ها و شركت های مسئولیت پذیر در مناطق سیل زده كشور تجلیل می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری جشنواره دانشجویی بلوط بسته هستند Date | 29/11/2019