خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش

    Home  /  جشن  /  خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش

خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش Image

خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش

صد كادو: از روز شنبه، نمایش جدید رادیویی خداحافظی باشكوه آقای محتشم به كارگردانی بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی اداره كل هنرهای نمایشی رادیو، بهرام ابراهیمی درباره متن نمایش رادیویی «خداحافظی باشكوه آقای محتشم» اظهار داشت: ویدا دانشمند از نویسندگان رادیو نمایش كه هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می شناسد، متن این نمایشنامه را نوشته است. من متن این نمایشی را دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم كه كارهای دیگری هم از این نویسنده كار كرده ام.
وی افزود: اسم كار هم انتخاب خوبی است چونكه احترام عمیقی است به مرحوم اكبر رادی اما داستان آن ارتباطی به داستان «لبخند باشكوه آقای گیل» ندارد.
ابراهیمی تاكید كرد: این نمایش با ظرافت هر چه تمام تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و داستان آن درباره فردی است كه تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش كار آمد است اما ناگزیر می شود سر كاری برود كه ربطی به آموخته ها و دانشش ندارد.
این كارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش اظهار داشت: رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، شیرین سپه راد، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشكوه آقای محتشم» هستند و بسیار قدرتمند بازی می كنند. نمایش رادیویی «خداحافظی باشكوه آقای محتشم» از روز شنبه ساعت ۸: ۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود.
علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز بشنوند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش بسته هستند Date | 14/11/2019

categories & tags