دپارتمان تخصصی تعمیرات ماشین های اداری كانن

    Home  /  جشن  /  دپارتمان تخصصی تعمیرات ماشین های اداری كانن

دپارتمان تخصصی تعمیرات ماشین های اداری كانن Image

دپارتمان تخصصی تعمیرات ماشین های اداری كانن

صنعت ماشین های اداری بقدری بزرگ است كه بیشتر كمپانی های بزرگ از جمله كانن هر ساله برای ماندن در عرصه رقابت سعی برآن دارند تا بهترین های خود را ارائه دهند.

 پرینترها به یکی از ضروری‌ترین دستگاه ها در زندگی امروز تبدیل شده اند. کسی فکرش را هم نمی کرد که این دستگاه که فقط برای کارهای اداری و چاپ در ادارات استفاده می شد اکنون در منازل نیز مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین در بسیاری از شیرنی فروشی ها و در تولید کفش و …

این صنعت بقدری بزرگ است که بیشتر کمپانی های بزرگ از جمله کانن هر ساله برای ماندن در عرصه رقابت سعی برآن دارند تا بهترین های خود را ارائه دهند. از همین رو وجود نمایندگی های معتبر کانن در سراسر جهان اهمیت ویژه ای پیدا میکند. ارائه خدمات فروش مناسب و خدمات پس از فروش کانن از جمله مهمترین اصول کمپانی کانن در این عرصه رقابت است.

از همین رو نمایندگی کانن نیز موظف است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد یکی از مهمترین وظایفی که نمایندگی کانن بر عهده دارد تعمیرات ماشین های اداری کانن به بهترین شکل و با توجه به اصول شرکت کانن است.

ازجمله دلایلی که مشتریان ماشینهای اداری کانن خیلی دیر دستگاه های خود را برای تعمیر و سرویس به تعمیرگاه های مجاز کانن ارسال میکنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دلیل اول:‌ به مرکز تعمیر ماشین های اداری کانن اعتماد نداریم.

یکی از دلایلی که میتوان به آن اشاره کرد آن است که وقتی پرینترمان را به تعمیرگاه می‌سپاریم ممکن است قطعات آن را عوض کنند.

دلیل دوم: فرصت مراجعه به مراکز تعمیر کانن را نداریم.

گرفتاری‌های روزمره، ترافیک و دوری راه باعث می‌شود فرصت مراجعه چندباره برای تحویل دادن ماشین های اداری کانن خود و پس گرفتن آن از مراکز تعمیر کانن را نداشته باشیم.

دلیل سوم:‌ تا به وضعیت بحرانی نرسیم تصمیم نمی‌گیریم.

دلیل چهارم: با روش‌های مدرن پرینترهای کانن و سایر ماشین های اداری کانن آشنا نیستیم.

دنیا پیشرفت کرده و ما هنوز از خیلی از خدماتی که مردم از آن استفاده می‌کنند، اطلاع نداریم. درست مانند زمانی که اسنپ وارد بازار شده بود و ما هنوز زیر باران التماس می‌کردیم که تاکسی‌ها سوارمان کنند.

تمامی موارد ذکر شده به همراه موارد بسیاری که در ذهن همه ما وجود دارد باعث میشود تا از رسیدگی به ماشین های اداری خود کوتاهی کنیم و زمانی به فکر بیافتیم که ممکن است کار از کار گذشته باشد.

شما می توانید با یک تماس با نمایندگی کانن از کلیه خدمات آن مطلع و در صورت نیاز از خدمات آن بهرمند شوید.

 

پس از انتخاب یک پرینتر خوب و مناسب با کسب کار خود، بیشترین دغدغه و نگرانی مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان نگهداری وپشتیبانی پرینترهای کانن است. حضور یک تیم مجرب و متخصص در امور تعمیرات انواع پرینترهای کانن بسیار حائز اهمیت است. ویژگیهای اخلاقی ورفتاری مناسب در محیط کار و پاسخگویی مناسب باحفظ حرمت وایجاد اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، از جمله ویژگی هایی است که هر یک از نمایندگی کانن متعهد به انجام آن هستند. برنامه ریزی دقیق برای به کارگیری نیروهای متخصص در بخش پشتیبانی وخدمات مشتریان موجب شده تا در صورت بروز مشکل ونقص در هریک پرینترهای کانن شما به سادگی آن را رفع کنید. نمایندگی کانن بخش خدمات پشتیبانی را یکی از اصول مهم و اساسی می داند زیرا خدمات پس از فروش به تداوم حیات مجموعه کمک بسیاری می کند. زیرا این مرحله رابط بین مشتری و مجموعه است. نمایندگی کانن به واسطه کاری که انجام می دهد دارای تعداد وتنوع مشتریان بسیاری است به همین سبب دارای تجربه‌ های حرفه‌ای از کسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. در صورت بروز مشکل شما به راحتی می توانید با نمایندگی canon تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگویی شما باشند.

تمرکز اصلی نمایندگی کانن، همواره برآن است که رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهد زیرا در راستای افزایش رضایت مشتریان در واقع باعث رضایت کاربران بالقوه وبالفعل خود میباشد. فرآیند تعمیر در مایندگی کانن شامل چندین مرحله است.

بررسی‌های اولیه و عیب یابی دستگاه، ارائه برنامه زمانبندی برای تعمیرات پرینتر شما که پس از تایید شما مبنی بر تعمیر پرینترتان کار تعمیر آن شروع و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. مرکز خدمات و پشتیبانی کانن هماهنطور که از نام آن مشخص است تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات است خواهد کرد.

نمایندگی کانن سالهاست در بخش تعمیر پرینترهای کانن و خدمات پس از فروش کانن فعالیت می کند این مجموعه با استفاده از دانش روز و تجهیزات پیشرفته نسبت به تعمیر پرینترهای کانن اقدام می کنند. این مجموعه کلیه پرینترهای کانن از جمله پرینترهای جوهرافشان کانن، پرینترهای لیزری کانن و اسکنر کانن را تعمیر می کند.

تعمیر ماشین های اداری کانن در محل بسیار کار سخت و غیر حرفه ای بوده زیرا تعمیرات در محل و به دور از امکانات و وسایل تعمیرگاه همیشه نواقصی به همراه خود دارد که همین امر باعث عدم رضایت کاربران گرامی میشود به همین دلیل نمایندگی کانن تعمیرات در محل پرینترهای کانن را انجام نمیدهد. نمایندگی کانن در همین راستا میتواند شما کاربران گرامی را به صورت تلفنی راهنمایی کند و شما میتوانید با نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات ماشینهای اداری کانن

مشاوره مشتریان در زمینه خرید انواع پرینترهای کانن

نمایندگی کانن همچنین فروش کلیه موارد مصرفی از جمله جوهر پرینترهای جوهرافشان کانن، کارتریج پرینترهای لیزری کانن و… نیز پشتیبانی می کند

ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری پرینترهای کانن با عقد قرارداد سالانه

کالیبراسیون و تنظیم تجهیزات تمامی پرینترهای کانن

گارانتی تعمیرات و گارانتی تعمیر پرینتر تا یک ماه بهمراه پشتیبانی فنی

از جمله مهمترین بخش ها در نمایندگی کانن می توان به تعمیر پرینتر سلفی کانن اشاره کرد زیرا تعمیر این نوع از پرینرهای کانن نیاز به تخصص و مهارت در تعمیردارند و انجام آن توسط مراکز غیر مجاز ممکن است صدمات جدی را به دستگاه شما بزند. پرینترهای سلفی کانن از جمله پر طرفدارترین دستگاه های چاپ عکس در جهان میباشد. این نوع از پرینترهای چاپ عکس بخاطر سهولت در کارکرد بسیار محبوب هستند و کیفیت بسیار عالی نیز ارائه می دهند زیرا از قطعات بسیار حساس تشکیل شده است به همین دلیل تعمیرات آنها حساسیت بسیار بالایی را نیاز دارد. نمایندگی کانن با داشتن متخصصین در این زمینه میتوانند بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه کنند.

پرینترهای لیزری کانن به واسطه توان کاری خود در بیشتر مشاغل مورد استفاده قرار میگیرد زیرا این نوع از پرینترهای کانن به دلیل سرعت بالا در چاپ و کیفیت قابل قبولی که دارند می تواند حجم بالایی از چاپ را در ادارات بزرگ، کوچک و دفاتر خانگی انجام دهد. به همین دلایل پرینترهای لیزری کانن بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. نمایندگی تعمیرات پرینترهای لیزری کانن با کسب تجربه در زمینه تعمیرات پرینترهای لیزری کانن طی سالیان توانسه به یکی از مهمترین مراکز تعمیرات پرینترهای لیزری کانن تبدیل شود و بهترین خدمات را در خصوص تعمیرات پرینترهای لیزری کانن به مشتریان ارائه دهد. پرینترهای لیزری کانن اگر چه برای چاپ با تعداد بالا بسیار مناسب هستند ولی به دلیل ایجاد حرارت بالا در چاپ در قسمت فیوزینگ که وظیفه تثبیت چاپ دارد دچار مشکل میشود. نمایندگی تعمیرات پرینترهای لیزری canon  کانن به راحتی تمامی قطعات مربوط به فیوزینگ را بررسی و عیب یابی کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر میکند.

 

شارژ کارتریج پرینترهای لیزری کانن

شارژ کارتریج از جمله خدماتی اس که در نمایندگی تعمیرات پرینترهای کانن به صورت کاملا اصولی و رعایت تمامی اصول تعمیرات انجام میشود. کارتریج جزو آن دسته از قطعات مصرفی در پرینتر است که اگر به درستی و با رعایت اصول شارژ نشود ممکن است در اثر شارژ غیر استاندارد و تونر ریزی در دستگاه باعث ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه و در برخی موارد باعث سوختن پرینتر شما شود. در مرکز تعمیرات پرینترهای لیزری کانن تمامی قطعات کارتریج از جمله چیپ و درام تعویض میشود. به منظور انجام شارژ استاندارد با مرکز تعمیرات پرینترهای لیزری کانن تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

تعمیر و عیب یابی برد فرمتر در پرینترهای لیزری کانن

عیب یابی، تعمیر و تعویض سنسورهای پرینترهای لیزری کانن

نصب و راه اندازی پرینترهای لیزری کانن

 

کاربران گرامی شما عزیزان برای دانلود درایور کانن نیز می توانید در سایت نمایندگی کانن و در بخش دانلود درایور کانن مدل درایور مورد نظر خودتان را وارد نمایید . و پس از انتخاب کردن مشخصات سیستمتان درایوری که مربوط به سیستم شماست را انتخاب نموده و دانلود کنید

در مرکز فوق تخصصی تعمیرات ماشین های اداری کانن، تمامی خدمات فروش، تعمیرات و سرویس های دوره ای ماشین های اداری کانن انجام می پذیرید. نمایندگی کانن با در اختیار داشتن کادری حرفه ای، تحصیل کرده و متخصص آماده ارائه خدمات فروش و تعمیرات ماشین های اداری کانن هستند شماره های تماس با نمایندگی کانن برابر است با ۰۲۱۶۶۵۸۳۴۳۶ = ۰۲۱۶۶۵۸۲۳۵۶

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دپارتمان تخصصی تعمیرات ماشین های اداری كانن بسته هستند Date | 30/10/2019