پرونده باند بسته شد؛ احتمال ازدواج مامور ۰۰۷

    Home  /  جشن  /  پرونده باند بسته شد؛ احتمال ازدواج مامور ۰۰۷

پرونده باند بسته شد؛ احتمال ازدواج مامور ۰۰۷ Image

پرونده باند بسته شد؛ احتمال ازدواج مامور ۰۰۷

صد كادو: در صورتیكه فیلمبرداری وقتی برای مردن نیست روز جمعه به انتها رسید، خبری در خصوص ازدواج مامور ۰۰۷ درانتها فیلم بیست و پنجم به سرخط خبرها درباره این فیلم بدل شده است.

به گزارش صد كادو به نقل از دیلی میل، دنیل كریگ بازیگر نقش مامور ۰۰۷ و كری فوكوناگا كارگردان این فیلم، روز گذشته با انتشار تصویری از خود اختتام ساخت فیلم جدید جیمز باند با عنوان «وقتی برای مردن نیست» را در اینستاگرام اعلام نمودند.

در همین حال از طرف منابع داخلی فیلم اعلام گردید احیانا اختتام بخش این فیلم ازدواج مامور ۰۰۷ با مدلین سوان خواهد بود كه لئا سیدو نقشش را ایفا كرده است.
پایان فیلبمرداری این فیلم كه بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند بود، جمعه به انتها رسید.
یك منبع كه با میرور مصاحبه كرده گفته است باند در انتهای این فیلم نه تنها ازدواج می كند بلكه مدلین اسم او را می گیرد تا داستان بدین سان به قرن بیست و یكم برسد.
گفته شده در سكانسی دنیل كریگ به این شخصیت می گوید: بامداد به خیر؛ خانم باند.
این منبع گفته است شخصیت سوان به اندازه خود باند قوی و مستقل است، چون دختر یك گانگستر است.
این اظهارات بعد از آن عنوان شد كه تصویری از دنیل كریگ و كارگردان در جایی كه باید احیانا استودیو پاین وود محل فیلمبرداری این فیلم باشد با این شرح عكس منتشر گردید كه: منتظر دیدن شما در آوریل ۲۰۲۰ در سینماها هستیم.
در این تصویر كریگ با لباس رسمی دیده می شود كه باید لباسی باشد كه در فیلمبرداری قسمت نهایی به تن داشته است.
كریگ ۵ بار نقش این شخصیت مشهور سینمایی را ایفا كرده است.
ماه پیش دنیل كریگ از پوشش آهنین و جدی خود بیرون آمد و در مراسمی كه در ماتریای ایتالیا در یك مهمانی با اعضای ساخت فیلم برگزار شده بود با لحنی خودمانی از زحمات آنها تشكر كرد و كیك بزرگ سه طبقه ای را كه با تم جیمز باند ساخته شده بود، برید.

وی با شوخی و لبخندی كه از لبانش محو نمی شد از همه تشكر كرد وگفت نمی تواند خیلی حرف بزند اما می گوید كه این بهترین تجربه سینمایی بود كه داشته است.
وی اضافه كرد: شما به بهترین نحوی كارتان را انجام دادید و بسیار مفتخرم كه یكی از جمع شما بودم.
گفته شده «وقتی برای مردن نیست» با سه اختتام بندی متفاوت فیلمبرداری شده تا جزئیات پایانی فیلم از طرف كسی به بیرون درز نكند.
گفته می شود تنها كارگردان یعنی كری فوكوناگا كه جایگزین دنی بویل شد می داند كدام اختتام بندی را در تدوین نهایی انتخاب می كند. حتی دنیل كریگ نیز نمی داند اختتام فیلم چیست.
احتمالا درانتها فیلم باند به زندگی آرامش در جاماییكا باز می گردد و در اختتام لاشانا لینچ بازیگر زن سیاهپوست بریتانیایی بعنوان مامور ۰۰۷ معرفی می شود.
هفته پیش نیز جیمز باند خبرساز شده بود و به جا ماندن یكی از ون های فیلمبرداری در محل سبب شد كه پلیس ضدترور وارد منطقه شود و اقدا م به بستن همه راه ها كند. سگ های بمب یاب نیز وارد محل شدند و در نهایت معلوم شد این یك اشتباه باورنشدنی از طرف یكی از تكنسین های فیلم بود كه تصور چنین خطر امنیتی را ایجاد كرد.
فیلمبرداری این فیلم آوریل امسال بعد از چند ماه تاخیر به علت عوض شدن كارگردان آغاز شد.
دنیل كریگ ششمین بازیگری است كه در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شده و این فیلم آخرین باری است كه او با این نقش بر پرده های نقره ای دیده می شود. پیرس برازنان سال ۲۰۰۵ از این نقش كناره گرفت.

در قسمت جدید باند در جامائیكا زندگی آرامی را سپری می كند، اما این آرامش با درخواست كمك از طرف یك دوست قدیمی از بین می رود و ماموریت جدید وی نجات محققی می شود كه ربوده شده است.
لئا سیدو در این فیلم نقش قبلی خود دكتر مدلین سوان را ایفا كرده و جفری رایت مامور سیا است. روری كینر، نایومی هریس، بن ویشا و رالف فاینس دیگر بازیگران فیلم هستند. رامی مالك نقش منفی اصلی فیلم را ایفا كرده است.
«وقتی برای مردن نیست» ۸ آوریل ۲۰۲۰ در آمریكا اكران می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پرونده باند بسته شد؛ احتمال ازدواج مامور ۰۰۷ بسته هستند Date | 28/10/2019

categories & tags