مسعود ردایی در گزارش صد كادو: سال دوم دانشكده من صحنه خودكشی ندارد

    Home  /  جشن  /  مسعود ردایی در گزارش صد كادو: سال دوم دانشكده من صحنه خودكشی ندارد

مسعود ردایی در گزارش صد كادو: سال دوم دانشكده من صحنه خودكشی ندارد Image

مسعود ردایی در گزارش صد كادو: سال دوم دانشكده من صحنه خودكشی ندارد

به گزارش صد كادو مسعود ردایی تهیه كننده سال دوم دانشكده من ساخته رسول صدرعاملی با اشاره بر برخی برداشت های اشتباه نسبت به داستان این فیلم تاكید كرد كه از شرایط اكران و فروش این فیلم راضی نیست.

مسعود ردایی تهیه كننده «سال دوم دانشكده من» ساخته رسول صدرعاملی كه از ۱۰ مهرماه به نمایش عمومی درآمده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه اكران این فیلم اظهار داشت: اكران «سال دوم دانشكده من» طبق برنامه ریزی كه انجام دادیم، منظم پیش می رود اما این فیلم با عنایت به حضور فیلم های دیگر در سینماها شرایط متفاوتی از بُعد تبلیغات در محل اكران، در محیط های شهری و حتی در تلویزیون دارد. این در شرایطی است كه «سال دوم دانشكده من» با بودجه شخصی ساخته شده است و شرایط ویژه ای مانند دیگر فیلم ها ندارد بخصوص ۲ فیلم كه هزینه های زیادی برای تبلیغات آنها می شود.
ردایی اضافه كرد: درواقع «سال دوم دانشكده من» و بقیه فیلم ها در زمینه تبلیغات در محیط های سینما گرفتار مشكل شده اند، یعنی گاهی اوقات این محل ها توسط یكی دو فیلم در اختیار گرفته می شود كه باید برای آن برنامه ریزی بیشتری شود تا همه فیلم ها بتوانند از شرایط مساوی استفاده كنند. برای مثال بیلبوردهای سینما در شرایط نابرابر بین فیلم ها تقسیم می شود و اكثرا به یكی دو فیلم اختصاص پیدا می كند كه اتفاقاً آن فیلم ها از بودجه بهتری هم برخوردار می باشند. ضمن اینكه در زمان تولید هم از آنها حمایت شده و حالا در اكران هم مورد حمایت قرار می گیرند.
وی با اشاره به اینكه تبلیغات تلویزیونی این اثر هم بسیار اندك است و شرایط مناسبی از این نظر ندارد، توضیح داد: تلویزیون با «سال دوم دانشكده من» می تواند به ترویج ازدواج جوانان و سر و سامان دادن به زندگی خانوادگی بپردازد چونكه این فیلم حداقل ۲ مفهوم اصلی خانواده و ازدواج جوانان را دارد اما متاسفانه در این زمینه به این فیلم كم توجهی شده است.
ردایی با اشاره به اینكه دست اندركاران تلویزیون برداشت های مختلفی از این فیلم دارند، بیان كرد: در اداره كل بازرگانی تلویزیون، شورایی وجود دارد كه فیلم ها را بررسی می كنند. ما فیلم ها را به صورت كامل برایشان می فرستیم تا آنها فیلم را ببیند از همین رو آنها برپایه صلاحدید خود تصمیم می گیرند كه چه تعداد آگهی بازرگانی به فیلم ها بدهند.
این تهیه كننده اظهار نمود: هرچند فیلم ما جزو فیلم هایی نبود كه گرفتار رده بندی سنی شده باشد اما شورای بازرگانی تلویزیون به این مورد هم توجه نكرد و ما همین مبحث را به آنها گفتیم.
ردایی در بخش دیگر از صبحت هایش عنوان كرد: فیلم ها از نیمه تابستان به بعد فروش خوبی را تجربه نكرده و مخاطب زیادی به سینماها نرفته اند با عنایت به شرایطی كه در اكران تابستانی و در تدوام آن در پاییز داریم، ما فعلا از فروش «سال دوم دانشكده من» راضی نیستیم ولی به نظر می آید رفته رفته شرایط بهتری برای آن پیش می آید. ازاین رو اگر این فیلم بتواند كف فروش خویش را حفظ كند می تواند مخاطبان زیادی را به دست بیاورد.
وی در انتها اظهار داشت: هرچند بعضی می گویند «سال دوم دانشكده من» صحنه های خودكشی یا اوردوز یكی از شخصیت ها را دارد اما در حقیقت اینطور نیست. اوردوز یعنی فرد باید چیزی استفاده نماید تا بر اساس آن گرفتار مشكل شود. ولی در این فیلم یكی از شخصیت های داروی مورنیاز خویش را استفاده نكرده و برپایه آن گرفتار مشكل شده كه امكان دارد هر بیماری گرفتار این اتفاق شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مسعود ردایی در گزارش صد كادو: سال دوم دانشكده من صحنه خودكشی ندارد بسته هستند Date | 27/10/2019