دومین پیك امید تماشاخانه سیار كانون رونمایی می شود

    Home  /  جشن  /  دومین پیك امید تماشاخانه سیار كانون رونمایی می شود

دومین پیك امید تماشاخانه سیار كانون رونمایی می شود Image

دومین پیك امید تماشاخانه سیار كانون رونمایی می شود

به گزارش صد كادو پیك امید دومین تماشاخانه سیار كانون پرورش فكری در حالی روز شنبه ۲۰ مهر رونمایی می شود كه آماده خدمات رسانی فرهنگی به كودكان و نوجوانان زائر اربعین حسینی است.

به گزارش صد كادو به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، آیین رونمایی از دومین «پیك امید» تماشاخانه سیار كانون با حضور مسؤلان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می گردد.
قرار است این تماشاخانه سیار به همراه گروهی از مربیان و بسیجیان كانون در مرز مهران مستقر شود و برای كودكان و نوجوانان برنامه هایی متناسب با اربعین حسینی اجرا نماید.
این كاروان به منظور ایجاد موكب «بچه های اربعین» و خدمات رسانی فرهنگی به كودكان و نوجوانان زائر اربعین حسینی، ساعت ۱۱ بامداد روز شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ از مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون واقع در خیابان حجاب تهران به مرز مهران اعزام می شود.
نمایش فیلم های تولید كانون پرورش فكری، برگزاری كارگاه های فرهنگی هنری همچون قصه گویی، نقاشی، سفال گری، كاردستی، نمایش خلاق، اوریگامی و… و اهدای بسته های فرهنگی و نوشت افزار بخشی از برنامه های «پیك امید» كانون است.
اولین تماشاخانه سیار كانون هم سال قبل همزمان با جشنواره تئاتر كودك و نوجوان در همدان رونمایی گردید.
پیش از این تریلی تئاتر سیار كانون از سال ۱۳۵۱ در روستاهای مختلف سراسر كشور خدمات رسانی فرهنگی داشت كه همچنان بعنوان خودروی پشتیبان، كتابخانه و حمل تجهیزات مورد نیاز، در كنار تماشاخانه های جدید فعالیت می كند و تماشاخانه جدید به واقع سومین تریلی سیار كانون به حساب می آید.
آیین حركت این تماشاخانه سیار كانون با دمام نوازی به مناسبت ایام سوگواری هم همراه می باشد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دومین پیك امید تماشاخانه سیار كانون رونمایی می شود بسته هستند Date | 11/10/2019