میرعلایی با مهر مطرح كرد؛ خبرهای جدید از سریال موسی(ع)، ساخت دكور ۸۰۰ میلیاردی تكذیب شد

    Home  /  جشن  /  میرعلایی با مهر مطرح كرد؛ خبرهای جدید از سریال موسی(ع)، ساخت دكور ۸۰۰ میلیاردی تكذیب شد

میرعلایی با مهر مطرح كرد؛ خبرهای جدید از سریال موسی(ع)، ساخت دكور ۸۰۰ میلیاردی تكذیب شد Image

میرعلایی با مهر مطرح كرد؛ خبرهای جدید از سریال موسی(ع)، ساخت دكور ۸۰۰ میلیاردی تكذیب شد

صد كادو: تهیه كننده سریال حضرت موسی(ع) ضمن تشریح آخرین وضعیت این پروژه، شایعه هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای دكورهای این سریال را تكذیب نمود.

احمد میرعلایی تهیه كننده سریال «حضرت موسی(ع)» درباره وضعیت سلامتی جمال شورجه كارگردان این سریال به خبرنگار مهر اظهار داشت: خدا را شكر حال آقای شورجه همچنان رو به بهبود است و هر روز كارهای مربوط به پروژه «موسی(ع)» را پیگیری می كند.
وی درباره اینكه چه زمانی شورجه می تواند به صورت تمام وقت پای كار سریال حاضر شود، توضیح داد: به هر حال زمان بهبودی كامل این گونه بیماری ها قابل پیش بینی نیست، اما آنچه مشهود است این است كه خدا را شكر معالجات جواب مثبت داده و او امیدوار است كه زودتر به صورت جدی و تمام عیار به پروژه ملحق شود.
تهیه كننده سریال «موسی(ع)» درباره روند تولید این مجموعه كه چندی قبل توسط معاون سیمای رسانه ملی اعلام گردید مقرر است در نیمه دوم امسال كلید بخورد، عنوان كرد: ما كارهای مربوط به پیش تولید را كه نیازی به حضور فیزیكی كارگردان ندارد با هماهنگی آقای شورجه و با حضور مشاوران وی پیش می بریم.
میرعلایی هچنین شایعه ای در خصوص هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای دكورهای این پروژه را تكذیب نمود و اظهار داشت: شاید حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد چنین مبلغی هزینه شود چونكه ساخت دكور با چنین هزینه هایی اصلا عقلانی نیست.
وی افزود: دكورها بر طبق دكوپاژ و استری بورد و درنهایت استری ریل و… طراحی و ساخته می شوند. در این روش قسمتی از دكورها عیناً ساخته و بخش وسیع تر دكورها به فضای مجازی (وی اف ایكس) سپرده می شود تا با كمترین هزینه بهترین بازدهی را در برداشته باشند كه البته همان گونه كه در دنیا تجربه شده با این فناوری دكور فیلم ها و سریال هایی با پروداكشن های عظیم را به تولید می رساند؛ در این روش هم طراحی دقیق و برنامه ریزی اصولی و هم استفاده از ابزار كاری لازم و افراد متخصص بسیاری ضروری می باشد.
میرعلایی درانتها اظهار داشت: این سریال زیر نظر تیمی از مشاوران و عوامل مختلف همچون تیم كارگردانی، طراح صحنه، طراح هنری كار، فیلمبردار و یكی دیگر از مشاغل بااهمیت در این گونه یعنی سوپروایزر جلوه های ویژه صورت خواهد گرفت كه البته همه زیر نظر كارگردان خواهد بود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای میرعلایی با مهر مطرح كرد؛ خبرهای جدید از سریال موسی(ع)، ساخت دكور ۸۰۰ میلیاردی تكذیب شد بسته هستند Date | 30/09/2019