با حضور مسئولان؛ آیین افتتاحیه نمایش خاتون برگزار می گردد

    Home  /  جشن  /  با حضور مسئولان؛ آیین افتتاحیه نمایش خاتون برگزار می گردد

با حضور مسئولان؛ آیین افتتاحیه نمایش خاتون برگزار می گردد Image

با حضور مسئولان؛ آیین افتتاحیه نمایش خاتون برگزار می گردد

صد كادو: آیین افتتاحیه نمایش خاتون با گرامیداشت سالگرد شهید مدافع حرم، شهید محمد پورهنگ و با حضور مسئولان فرهنگی پنجشنبه ۲۸ شهریور انجام می شود.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی نمایش، مراسم افتتاحیه اجرای عمومی نمایش «خاتون» با حضور شهرام كرمی مدیر كل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آناهیتا شیرودی رئیس امور فرهنگی هنری شركت ملی نفت (دختر شهید علی اكبر شیرودی) برپا می شود. همین طور در این مراسم افتتاحیه كه با بزرگداشت سالگرد شهادت شهید محمد پورهنگ برگزار می شود، خانواده معزز شهیدان مدافع حرم، همسر و ۲ دختر دوقلوی خردسال شهید محمد پورهنگ و همسر و دختر هفت ساله شهید مشجری حضور خواهند داشت. مراسم افتتاحیه نمایش ساعت ۲۰ پنجشنبه ۲۸ شهریور در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برپا می شود. نمایش «خاتون» به كارگردانی و نویسندگی حسین عالم بخش از ۲۸ شهریور اجرایش را آغاز و تا ۱۹ مهر ادامه خواهد داشت. بازیگران این نمایش عطیه غبیشاوی، فرهاد بشارتی، كیمیا ملائی، بهار ارجمند، امید زندگانی، علی برجی و منوچهر علی پور هستند. این نمایش در سه سال قبل نیز در تالار اندیشه حوزه هنری و سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفته و بیشتر از شصت اجرا داشته و بیشتر از ۴۰ هزار مخاطب را جذب خود كرده است. داستان نمایش «خاتون» از این مقرر است كه خرابه معروف شام در كنار قصر سبز یزید، مدتی از رفتن اسراء از شهر می گذرد و مسئولین حكومتی برای خرید آن خرابه به نزد آسیه پیرزن صاحب ویرانه می آیند. آریحا دختر كوچكی نصرانی كه یتیم است ونزد عمویش یوحنا كه تاجر جوانی است به آنجا رفت و آمد داشته و با همبازی خود در حجره ای مشغول به بازی است مامورین حكومت در هنگام حضور در خرابه با حمیده یكی از غساله های شهر كه همدم آسیه است و یوحنا برخورد كرده و…. علاقه مندان برای رزرو بلیت می توانند از ساعت ۹ تا ۲۱ با شماره های: ۹۱ـ۹۳۵۱۰۰۵۹۹۰ تماس بگیرند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حضور مسئولان؛ آیین افتتاحیه نمایش خاتون برگزار می گردد بسته هستند Date | 18/09/2019