احتمال یك نامزدی دیگر اسكار؛ روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنكس از جانب منتقدان

    Home  /  جشن  /  احتمال یك نامزدی دیگر اسكار؛ روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنكس از جانب منتقدان

احتمال یك نامزدی دیگر اسكار؛ روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنكس از جانب منتقدان Image

احتمال یك نامزدی دیگر اسكار؛ روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنكس از جانب منتقدان

به گزارش صد كادو مخاطبان فستیوال بین المللی فیلم تورنتو كه توانستند پیش نمایش جهانی فیلم جدید ماریل هلر یعنی روزی زیبا در محله را با نقش آفرینی تام هنكس تماشا كنند، به شدت از آن تجلیل كردند.
به گزارش صد كادو به نقل از ایندی وایر، فیلم «روزی زیبا در محله» كه توسط مایكا فیتزرمن-بلو و نوآ هارپستر فیلمنامه نویسان سریال خوش نقد «شفاف» نوشته شده حول محور دوستی واقعی بین فرد راجرز با بازی تام هنكس و لوید ووگل با بازی متیو ریس روزنامه نگار می گردد. این نویسنده بدبین مجبور می شود ماموریتی از جانب مجله اسكوایر را قبول كند تا پروفایلی درباره راجرز بنویسد اما این كار او را متعجب می كند چون دیدگاه راجرز درباره زندگی آغاز به تغییر دادن ووگل می كند. از بازیگران مكمل این فیلم می توان از كریس كوپر، سوزان كلچی واتسون، انریكو كولانتونی، ماریان پلانكت و تمی بلنچرد نام برد. سونی پیكچرز این فیلم را بیست ودوم نوامبر اكران می كند. اریك كوهن منتقد ایندی وایر نوشت كه كارگردان ماریل هلر با هنرمندی احساسات را وارد صحنه هایش می كند و جزییاتی هوشمندانه و جالب را داخل محتوایی تزریق می كند كه می توانست تسلیم احساس گرایی مطلق بشود. یك كاربر در توییتر نوشت كه «روزی زیبا در محله» كمتر درباره آقای راجرز و بیشتر درباره ایده آقای راجرز، صدمه پذیری مردانه و بخشندگی است. وی خاطرنشان كرد كه این فیلم اشك آدم را هم در می آورد اما سوپرایزكننده هم است. منتقدی هم نوشت كه خود آقای راجرز مرموز باقی مانده چون این داستانی درباره او نیست بلكه داستانی درباره این است كه چرا به او احتیاج داریم. این فیلم بسیار اثرگذار است. منتقدی دیگر اظهار داشت كه بسیار منقلب شده و این فیلم را بعنوان «درمان سینمایی» می بیند و باور دارد كه بهترین فیلم سال است. او نوشت كه ماریل هلر راهی ظریف، خلاقانه و بعضی مواقع سورئالیستی برای تركیب كردن روایت خود با روحیه فرد راجرز پیدا می كند. تام هنكس مقرر است اسكار شماره سه را بگیرد. از دیدگاه كاربری دیگر، «روزی زیبا در محله» تجلیلی از سخت كوشی است كه باید برای انسانی خوب بودن به خرج داد. وی خاطرنشان كرد كه كارگردان ریسك آوردن فرد راجرز روی پرده را درك می كند و با این وجود هم توانسته او را تحقیر نكند و هم او را تقدیس نكرده است. در نهایت، كاربری دیگر نوشت كه این فیلم یك مرتبه دیگر جایگاه تام هنكس را بعنوان یك افسانه سینما مستحكم می كند. به باور این كاربر، هنكس كاملا تبدیل به فرد راجرز می شود و یكی از بهترین نقش آفرینی های تمام طول مسیر حرفه ای كاری خویش را به نمایش می گذارد. این كاربر نوشت: كارگردانی ماریل هلر فوق العاده است و از سریال اصلی تجلیل می كند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای احتمال یك نامزدی دیگر اسكار؛ روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنكس از جانب منتقدان بسته هستند Date | 16/09/2019