به همت مركز موسیقی حوزه هنری؛ آلبوم جان جهان انتشار یافت، پاسداشت استاد ادیب خوانساری

    Home  /  جشن  /  به همت مركز موسیقی حوزه هنری؛ آلبوم جان جهان انتشار یافت، پاسداشت استاد ادیب خوانساری

به همت مركز موسیقی حوزه هنری؛ آلبوم جان جهان انتشار یافت، پاسداشت استاد ادیب خوانساری Image

به همت مركز موسیقی حوزه هنری؛ آلبوم جان جهان انتشار یافت، پاسداشت استاد ادیب خوانساری

به گزارش صد كادو آلبوم جان جهان با صدای پوریا اخواص و آهنگ سازی رضا پرویززاده به بهانه پاسداشت استاد ادیب خوانساری خواننده فقید موسیقی ایرانی توسط مركز موسیقی حوزه هنری منتشر گردید.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، آلبوم «جان جهان» با صدای پوریا اخواص و آهنگ سازی رضا پرویززاده توسط مركز موسیقی حوزه هنری منتشر گردید. این اثر در جهت پاسداشت و پشتیبانی از موسیقی اصیل ایرانی و حفظ آثار اساتید و بزرگان موسیقی ایران تنظیم شده است. در توضیحات تكمیلی آلبوم «جان جهان» آمده است: رضا پرویززاده موسیقی دانی است كه همواره دغدغه اش حفظ موسیقی اصیل ایرانی بوده و در این راستا بسیار تلاش می كند. در این آلبوم انتخاب آثار، صدادهی اركستر و تنظیم آثار با نگاه به فرم موسیقی گذشتگان انجام شده تا رنگ و بوی موسیقی قدیم برای شنوندگان فرهیخته تداعی شود. آوازهای این اثر به پاسداشت شیوه آوازی استاد ادیب خوانساری و سال ها تلاش ایشان در رادیو ملی و خلق آوازهای ماندگار، طراحی شده و توسط پوریا اخواص هنرمند پركار عرصه آواز و از شاگردان برجسته استاد شجریان كه سابقه هنری درخشانی دارد، اجرا شده است. از دیگر هنرمندانی كه در خلق این آلبوم نقش داشته اند، می توان به بهروز همتی نوازنده تار، رضا پرویززاده آهنگ ساز و نوازنده كمانچه، ماهیار تمسكنی نوازنده سنتور، محمد میرزایی نوازنده نی، حسین حدت نوازنده عود، علی همتی نوازنده بم تار، امین پرویززاده نوازنده كمانچه آلتو و حسین همتی نوازنده تمبك اشاره نمود. علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «جان جهان» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراكز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر كشور، مركز پخش و نشر جوان و پخش «رها» رجوع كنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به همت مركز موسیقی حوزه هنری؛ آلبوم جان جهان انتشار یافت، پاسداشت استاد ادیب خوانساری بسته هستند Date | 21/08/2019