علی شمس به مهر خبر داد؛ فیلم برداری ما سودی كو در زمستان، به دنبال سرمایه گذار هستیم

    Home  /  جشن  /  علی شمس به مهر خبر داد؛ فیلم برداری ما سودی كو در زمستان، به دنبال سرمایه گذار هستیم

علی شمس به مهر خبر داد؛ فیلم برداری ما سودی كو در زمستان، به دنبال سرمایه گذار هستیم Image

علی شمس به مهر خبر داد؛ فیلم برداری ما سودی كو در زمستان، به دنبال سرمایه گذار هستیم

صد كادو: كارگردان فیلم سینمایی ما سودی كو با اشاره به اینكه زمستان بهترین زمان برای فیلم برداری این اثر است اصرار كرد همچنان به دنبال سرمایه گذار برای نخستین فیلم خود است.

علی شمس كارگردان تئاتر كه این روزها در تدارك ساخت نخستین اثر سینمایی خود است، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای تولید «ما سودی كو» به دنبال سرمایه گذار مناسب هستم، البته با برخی از سرمایه گذاران در حوزه سینما گفتگوهایی داشته ایم كه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.
وی بیان كرد: این فیلم یك اثر اجتماعی است كه داستان رابطه یك پسر و مادر را روایت میكند كه در یك بستر نامتعارف شكل می گیرد، بستری كه به رابطه زیستی و تنهایی آدم ها باز می گردد.
این كارگردان تئاتر اشاره كرد: در صورت جذب سرمایه گذار مناسب، فرآیند پیش تولید این فیلم نزدیك به ۲ ماه طول می كشد و با عنایت به فضای داستان، بهترین زمان برای فیلمبرداری «ما سودی كو» فصل زمستان است.
وی با اشاره به انتخاب بازیگر برای این پروژه سینمایی توضیح داد: مدیوم سینما، مدیومی است كه ساز و كار مالی و گستره مخاطب و مواجهات بروكراتیك آن با تئاتر بسیار متفاوت می باشد، بدین سبب من هم بعنوان یك نوكار در مدیوم سینما و تنها متكی به تحصیلات سینمایی خود و فیلم های كوتاهی كه ساخته ام، می خواهم این ایده را در مدیوم سینما پیاده كنم.
كارگردان نمایش «خروس غلط می خواند» اشاره كرد: بنا بر این فكر می كنم همه چیز حتی انتخاب بازیگر منوط به بودجه ای است كه برای تولید فیلم تامین می شود، اما بی گمان از بازیگران تئاتر برای بعضی از نقش های فیلم استفاده می كنم.
علی شمس درانتها اظهار داشت: لوكیشن اصلی «ما سودی كو» در تهران است اما بعضی از سكانس های آن نیز در شهرستان فیلم برداری می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای علی شمس به مهر خبر داد؛ فیلم برداری ما سودی كو در زمستان، به دنبال سرمایه گذار هستیم بسته هستند Date | 20/08/2019