مهدی فرجی با مهر مطرح كرد؛ تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت نون خ، با جدیت جلو می رویم

    Home  /  جشن  /  مهدی فرجی با مهر مطرح كرد؛ تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت نون خ، با جدیت جلو می رویم

مهدی فرجی با مهر مطرح كرد؛ تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت نون خ، با جدیت جلو می رویم Image

مهدی فرجی با مهر مطرح كرد؛ تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت نون خ، با جدیت جلو می رویم

صد كادو: تهیه كننده سریال نون. خ ضمن تكذیب خبرهای منتشرشده درباره احتمال كناره گیری سعید آقاخانی از ادامه تولید نون. خ تاكید كرد آقاخانی باجدیت روی فیلمنامه و روند تولید سریال نظارت دارد.

مهدی فرجی تهیه كننده سریال «نون. خ» درباره اظهاراتی كه روز گذشته به نقل از سعید آقاخانی در فضای مجازی منتشر و منجر به شكل گیری شایعه احتمال انصراف این كارگردان از تولید فصل دوم سریال «نون. خ» شده بود، به خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو انتشار این اظهارات من با سعید آقاخانی صحبت كردم، او تعجب كرد كه چرا مواضعش اینگونه منعكس شده است. آقاخانی بطور جدی و محكم كارش را انجام می دهد و روی متن هایی كه نوشته می شود نظارت دارد. بزودی هم به صورت جدی تر پیش تولید را شروع می نماییم و خیلی امیدوار هستیم اواخر شهریور كار را كلید بزنیم.
فرجی تاكید كرد: سعید آقاخانی هم اكنون كار پروژه را پیش می برد و سریال «نون. خ» با نظارت او جلو می رود، بازنگری و انتخاب لوكیشن ها هم در حال انجام می باشد.
وی افزود: نگارش سریال در حال انجام می باشد و آقاخانی با نویسنده جلساتی برگزار می نماید، ان شالله بزودی پنج قسمت اول فیلمنامه سریال هم كامل می شود و بطور جدی از بازیگران هم دعوت می نماییم.
تهیه كننده «نون. خ» درانتها در واكنش به نبود بودجه از جانب تلویزیون برای شروع پروژه ها اظهار نمود: مدیران شبكه مدام پیگیر سریال هستند و كار را دنبال می كنند و نسبت به تولید سری دوم دغدغه دارند. خود من به اتفاق آقای آقاخانی جلسانی را با مدیرگروه و مدیر شبكه داشته ایم و درباره محتوا و سوژه صحبت كرده ایم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مهدی فرجی با مهر مطرح كرد؛ تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت نون خ، با جدیت جلو می رویم بسته هستند Date | 18/07/2019