اعلام جزئیات كارگاه های جشنواره فیلم وارش در رامسر

    Home  /  جشن  /  اعلام جزئیات كارگاه های جشنواره فیلم وارش در رامسر

اعلام جزئیات كارگاه های جشنواره فیلم وارش در رامسر Image

اعلام جزئیات كارگاه های جشنواره فیلم وارش در رامسر

به گزارش صد كادو كارگاه های آموزشی قهرمان سازی بومی در سینما، زیبایی شناسی جغرافیا و لوكیشن در تولید فیلم و تجربه های شخصی در فیلمسازی در جشنواره فیلم وارش در رامسر برگزار می گردد.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش»، جزئیات كارگاه های آموزشی و زمان نمایش آثار نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش» در شهر رامسر اعلام گردید.
در اولین روز از برگزاری این رویداد، كارگاه آموزشی «قهرمان سازی بومی در سینما» با حضور كاوه سجادی حسینی نویسنده و كارگردان سینما و تلویزیون روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار می گردد.
همچنین كارگاه آموزشی «زیبایی شناسی جغرافیا و لوكیشن در تولید فیلم» با حضور پرویز جاهد منتقد و پژوهشگر سینما از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه ۱۲ اردیبشت ماه در همین محل برگزار می گردد.
«تجربه های شخصی در فیلمسازی» هم عنوان كارگاه آموزشی دیگری است كه با حضور سرگئی دوروتسوی فیلمساز و عضو هیات داوری بخش بین الملل از كشور روسیه پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار می گردد.
این واحد آموزشی همینطور در ایام برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش» هر روز از ساعت ۹: ۳۰ الی ۱۷ به نمایش منتخبی از آثار راه یافته به جشنواره می پردازد.
نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش» با محوریت فرهنگ عامه و به دبیری مهدی قربانپور ۹ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در سه شهر بابل، رامسر و ساری برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اعلام جزئیات كارگاه های جشنواره فیلم وارش در رامسر بسته هستند Date | 26/04/2019