تابستان امسال در تالار حافظ؛ در بین خطوط به هم ریخته حركت كنید، پشتیبانی از اجرایی در ژانر وحشت

    Home  /  جشن  /  تابستان امسال در تالار حافظ؛ در بین خطوط به هم ریخته حركت كنید، پشتیبانی از اجرایی در ژانر وحشت

تابستان امسال در تالار حافظ؛ در بین خطوط به هم ریخته حركت كنید، پشتیبانی از اجرایی در ژانر وحشت Image

تابستان امسال در تالار حافظ؛ در بین خطوط به هم ریخته حركت كنید، پشتیبانی از اجرایی در ژانر وحشت

صد كادو: رضا دادویی می خواهد تابستان سال جاری در تالار حافظ نمایش در بین خطوط به هم ریخته را روی صحنه ببرد.

رضا دادویی نمایشنامه نویس و كارگردان تئاتر درباره جدیدترین برنامه خود در زمینه كارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال نگارش نمایشنامه ای جدید هستم كه بازنویسی آن در حال اختتام است. عنوان این نمایشنامه «در میان خطوط به هم ریخته» است كه روایتی از قصه زندگی سه آدم است كه گذشته شان به هم ربط دارد.
وی درباره زمان و مكان اجرای این اثر نمایشی اضافه كرد: درخواست اجرا را به تالار حافظ نمایش داده بودم و مقرر است نمایش «در میان خطوط به هم ریخته» را پس از اختتام ماه رمضان در این تالار نمایشی روی صحنه ببرم.
دادویی درباره دیگر فعالیت های خود در عرصه تئاتر، توضیح داد: برخی از دانشجویانم آثاری را روی صحنه برده اند و از آنجایی كه دانشجو هستند نیاز به حمایت دارند. یكی از این آثار نمایش «دد» با كارگردانی حمید خرم از دانشجویانم در دانشكده هنر و معماری است كه بیشتر اعضای گروهش باز دانشجو هستند. به همین خاطر برای تولید و اجرای «دد» به آنها كمك كردم و بعنوان تهیه كننده در كنارشان هستم.
این هنرمند تئاتر تاكید كرد: اهتمام كردم از تئاتری دانشجویی حمایت كنم كه صرفاً برای تئاتر اجرا می شود و به المان های فروش و گیشه توجه نمی نماید.
نمایش «دد» این روزها در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تابستان امسال در تالار حافظ؛ در بین خطوط به هم ریخته حركت كنید، پشتیبانی از اجرایی در ژانر وحشت بسته هستند Date | 13/04/2019