محسن دارسنج به مهر خبر داد: چهره پردازی های واقع گرا در مانكن، آینده به فجر ۳۸ می رسد

    Home  /  جشن  /  محسن دارسنج به مهر خبر داد: چهره پردازی های واقع گرا در مانكن، آینده به فجر ۳۸ می رسد

محسن دارسنج به مهر خبر داد: چهره پردازی های واقع گرا در مانكن، آینده به فجر ۳۸ می رسد Image

محسن دارسنج به مهر خبر داد: چهره پردازی های واقع گرا در مانكن، آینده به فجر ۳۸ می رسد

به گزارش صد كادو محسن دارسنج چهره پرداز سینمای ایران از آماده سازی فیلم سینمایی آینده به كارگردانی امیر پوركیان برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اطلاع داد.

محسن دارسنج چهره پرداز سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های تازه خود اظهار داشت: اخیرا طراحی چهره پردازی ۲ پروژه را برعهده داشته و دارم. یكی از این كارها طراحی گریم یك نماهنگ با مبحث امام حسین (ع) بود كه كاملاً در كربلا فیلمبرداری و برای صدا و سیما آماده شد.
وی بیان كرد: همینطور مشغول كار در سریال شبكه نمایش خانگی «مانكن» به كارگردانی حسین سهیلی زاده هستم، این سریال یك اثر واقع گرا و ساده است و شخصیت پردازی ها هم به صورت رئال انجام شده است.
این طراح چهره پرداز در بخش دیگری از صحبت های خود بیان كرد: پارسال در پروژه های مختلفی حضور داشتم كه از آن جمله می توان به «كلوپ همسران» به كارگردانی مهدی صباغ زاده، «آینده» به كارگردانی امیر پوركیان، «روسی» به كارگردانی امیرحسین ثقفی و چند پروژه دیگر كار كردم.
وی توضیح داد: «آینده» مقرر است برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
دارسنج در انتها با اشاره به اینكه پروژه های سینمایی هم اخیرا به وی پیشنهاد شده است، تصریح كرد: هنوز تصمیم نهایی در این زمینه را نگرفته ام.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای محسن دارسنج به مهر خبر داد: چهره پردازی های واقع گرا در مانكن، آینده به فجر ۳۸ می رسد بسته هستند Date | 12/04/2019