حكایت رفتارهای عجیب در مراسم تدفین هنرمندان، فرهنگ سازی نماییم

    Home  /  جشن  /  حكایت رفتارهای عجیب در مراسم تدفین هنرمندان، فرهنگ سازی نماییم

حكایت رفتارهای عجیب در مراسم تدفین هنرمندان، فرهنگ سازی نماییم Image

حكایت رفتارهای عجیب در مراسم تدفین هنرمندان، فرهنگ سازی نماییم

صد كادو: فرقی نمی كند مراسم خاكسپاری، خاكسپاری، ختم، سالگرد فوت یا حتی جشن و جشنواره باشد؛ در هر مراسمی كه حضور داشته باشید و احیانا چند هنرمند باز باشند، شاهد رفتارهای عجیب و غیرقابل تصوری از برخی به اصطلاح هنردوستان خواهید بود.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا اخیرا مراسم ختم و خاكسپاری جمشید مشایخی بازیگر پیشكسوت سینما، تئاتر و تلوزیون را پشت سر گذاشتیم، مراسمی كه ۱۷ فروردین ماه درست پس از تعطیلات نوروز در محوطه تالار وحدت انجام شد و جمعیت خیلی از مردم و هنر دوستان از ساعت ها پیش از شروع برنامه در این مكان حاضر شدند.
مراسم تشییع جمشید مشایخی با تمهیداتی كه از پیش اندیشیده شده بود مانند انتقال پیكر این مرحوم از ساعتی قبل از شروع مراسم، بستن داربست هایی برای هدایت مردم و حضار و… موجب شد تاخیری در آغاز این مراسم ایجاد نشود و نسبت به دیگر رویدادها و چنین مراسم هایی با نظم بهتری اجرا شود.
با این حال به سبب ازدحام جمعیت در محوطه تالار وحدت شاهد برخی درگیری ها و مشاجرات لفظی و فیزیكی حین اجرای مراسم و یا حتی قبل از آغاز آن بودیم كه گاهاً شدت می گرفت و با حضور ماموران یا پادرمیانی مردم شرایط آرام می شد. البته این اتفاقات به سبب جمعیت بسیاری كه به صورت فشرده در كنار هم قرار گرفته بودند و حتی امكان تردد باز بین آنها به سختی صورت می گرفت، چندان دور از انتظار نیست و شاید در هر جای دیگر یا مراسم دیگری بود همین اتفاق می افتاد و حتی گاهاً بگفته بعضی از حاضران در این مراسم، چنین برخوردهایی موجب می شود حواس مردم پرت شده و درست در همان لحظه از وسایل مردم سرقت و دزدی صورت می گیرد.
مراسم تشییع عزت الله انتظامی

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای حكایت رفتارهای عجیب در مراسم تدفین هنرمندان، فرهنگ سازی نماییم بسته هستند Date | 11/04/2019