دردسر تازه برای جوزی اسمولت؛ بازیگری كه متهم به صحنه سازی برای فریب پلیس شد، پادرمیانی فاكس

    Home  /  جشن  /  دردسر تازه برای جوزی اسمولت؛ بازیگری كه متهم به صحنه سازی برای فریب پلیس شد، پادرمیانی فاكس

دردسر تازه برای جوزی اسمولت؛ بازیگری كه متهم به صحنه سازی برای فریب پلیس شد، پادرمیانی فاكس Image

دردسر تازه برای جوزی اسمولت؛ بازیگری كه متهم به صحنه سازی برای فریب پلیس شد، پادرمیانی فاكس

صد كادو: جوزی اسمولت سپس آن كه روز پنجشنبه از طرف پلیس دستگیر شده بود، سپس چند ساعت آزاد شد تا به صحنه فیلم امپایر در شیكاگو بازگردد.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، جوزی اسمولت روز پیش توسط پلیس شیكاگو به جرم صحنه سازی آنچه ماه پیش تر از آن بعنوان یك خشونت نژادی یاد كرده بود، دستگیر شد؛ اما از آنجائیكه او باید در صحنه فیلمبرداری سریال تازه كمپانی فاكس حاضر می شد، آزاد شد. با این وجود گفته شده نقش او به شدت سپس این دردسرهای قانونی كاهش یافته است.
فاكس در بخش مهمی از این ماجرا از این بازیگر پشتیبانی و چندین بیانیه در پشتیبانی از وی صادر كرد، اما هفته گذشته گزارش های مختلفی منتشر گردید در خصوص این كه اسمولت صحنه كتك خوردنش را خودش ترتیب داده بود.
با وجود همه مشكلات قانونی كه حالا برای این بازیگر به وجود آمده او از حمایت زیادی در شبكه فاكس برخوردار می باشد و این شبكه روز چهارشنبه ابراز امیدواری كرد كه او بتواند نقشش در سریال این شبكه را به اختتام ببرد.
سریال «امپایر» حدود یك اپیزود و نیم تا اختتام فیلمبرداری دارد تا بتواند فصل پنجم خودرا به اختتام ببرد و این به مدلول بیشتر از یك هفته كار است.
به اسمولت اجازه داده شده است تا چند روزی به صحنه كارش برگردد.
او سه هفته پیش در روز ۲۹ ژانویه بامداد زود نزدیك محل زندگی اش قربانی یك حمله نژادپرستانه شد و در شیكاگو مورد حمله قرار گرفت.
اما هفته پیش خبرهای مختلفی منتشر گردید در خصوص این كه او خودش این برنامه را تدارك دیده و به دو نفری كه به او حمله كرده بودند پول داده تا این كار را انجام دهد.
وی با سپردن وثیقه ای ۱۰۰ هزار دلاری از بازداشت پلیس خارج شده تا فیلمبرداری سریال «امپایر» را به اختتام ببرد.
پلیس شیكاگو بامداد روز گذشته و سپس بازداشت اسمولت در كنفرانس خبری گفت معتقد می باشد اسمولت به سبب ناراضی بودن از دستمزدش در سریال «امپایر» این كار را صحنه سازی كرده است.
منابع داخلی می گویند او برای هر اپیزود از این سریال باید حدود ۶۰ هزار دلار دریافت كرده باشد. این مبلغ حدود ۲۰ هزار دلار بیشتر از مبلغی است كه در آغاز این سریال در سال ۲۰۱۵ به اسمولت كه در آن زمان بازیگری كمتر شناخته شده بود، پرداخت می شد.
گفته شده وی از برادران ابل و اولا اوسونداریو خواسته تا برای صحنه سازی این ماجرا به وی كمك كنند و به آنها پول داده است تا مورد حمله واقع شود. گفته می شود او چكی ۳۵۰۰ دلاری به این برادران پرداخت كرده تا این كار را انجام دهند.
اسمولت تابحال هر نوع صحنه سازی درباره این حمله را انكار كرده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دردسر تازه برای جوزی اسمولت؛ بازیگری كه متهم به صحنه سازی برای فریب پلیس شد، پادرمیانی فاكس بسته هستند Date | 22/02/2019

categories & tags